lauantai 20. huhtikuuta 2013

You're still here somehow

Heippa! Tänään on ollu nii jännä päivä. Tai siis on ollu aivan sairaan hauskaa, mutta koko ajan oon ollu surullinen & kaivannu yhtä. Jospa ensin kerron hyvät kohat, koska tahon lopuks kertoo ton muun. Eli aamulla en kerenny muuta ku vähän kattoo telkkaa ja sitte pitiki valmistuu Jossun synttäreihin! Piti käyä suihkussa, laittaa meikit, vaatteet ja lähtä kävelemää Jempulle ku sain sieltä kyydin sinne juhliin. Siellä juhlissa oli aivan sairaan hauskaa! Nauroin paljon, oli ihania ihmisiä ja paljon syötävää. Nauroin nii paljon että tuli vedet silmistä haha. En nyt voi laittaa siitä kuvia tänne ku Jossu ei ehi tänää niitä lähetellä :/ mutta laitan joskus toiste sitte! Juhlien jälkeen, Jemppu tuli meille vielä vähäks aikaa ja oltiin trampalla ja katottiin tv. Illalla ku Jemppu lähti, käytin Manun lenkillä ja muuten oon vaan chillaillu. Ainii ja mummu oli laittanu mun tilille 150e! Noniin nyt se vaikee kohta. Tänä aamuna mun ihana rakas kissa nukku pois. On ollu vaikeeta pitää hauskaa, mutta Laikku on ollu koko ajan mun mielessä. Kuulostaa ehkä joillekki oudolta että on voinu pitää kissaa nii tärkeenä, mutta oon tuntenu sen melkee mun koko elämän ajan. En ehkä kirjottele siitä paljon, eikä oo paljon kuvia, mutta en mä sitä ikinä unhotais. Ikinä. Sen takia oon myös itkeny paljon tänään ja muistellu sitä. R.I.P Laikku. 



nam!!


:3 

!



vicky<3

Jemppu<3



:,c <3

r.i.p <3
-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti