keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

It makes your lips so kissable

Mooi!! On ollu tosi mukava päivä :-) Hehe arvaatte ehkä jo miks! 13vee! Vihdoinki. Ei oo tapahtunu mitään erikoista, mutta huomasin ettei oo pakko :) Ihmiset muisti mun synttärit & juhli sitä mun kanssa. Nooh mutta vähän sitte mun päivästä. Aamulla heräsin iso hymy naamalla ku äiti tuli huoneeseen laulaen hyvää syntymäpäivää. Sain myös pari lahjaa äitiltä, ja mummulta oli tullu paketti postiin. Huomenna saan iskältä ja sen puolelta mummulta ja papalta myös lahjoja. Elikkäs sain lahjaks pari juttua joista laitan kuvia ja sitte no se jb lippu oli synttärit lahja, saan rahaa että voin ostaa jotaki sieltä keikalta ja muutenki helsingistä ja lähetään äitin kans kiinaan syksyllä ja jos ei päästä sinne nii sitte jonnekki toiseen paikkaan :) Eli oli iha mukavia lahjoja!! Koulussa oli mukava saada sitte haleja ja toivtuksia. Sain Juholta myös synttäri lahjaks ison herkkusienen haha! Oli taas uintia yhessä vaiheessa ja oli kiva tunti. Hihi saatiin mennä liukumäkeenki lopulta :D Sinne meni ekaks vaan mää ja Amanda mutta sinne tuli sitte pari muutaki tyyppiä. Koulussa kaikki meni lopuks tosi nopeesti ja ku koulu loppu nii Amanda tuli mun iskälle! c: Katottiin telkkaa, syötiin, juteltiin & naurettiin tosi paljon! Otettiin myös kuvia. Ku menin äitille, nii Ansa oli oottelemassa mua täällä! Pelattiin varmaa sekuntti wiitä, hypittii trampalla ja syötiin kakkua nam. Kohta meen tekemää iltapuuhia ja viettämään omia 13vee teini synttäreita joita oon oottanu kauan! Oon tosi ilonen tällä hetkellä kaikkeen :) Kohta JB keikka wäää <3 :* puspus! Moikkaa!

<3


Haha Rosa teki tälläsen!

& Amppu tälläsen <3


Nea x

raksu <3

joo tota noi mentii naimisiin jos en kertonu....


haha <3



:)

:*



tälläsen sain tapiolta!

prinsessa ollu pienestä asti ;)



brother <3

suklaataaa





hehe
 -ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti