torstai 4. huhtikuuta 2013

Baby I'm not crazy

Heei! Tää päivä on ollu oikeestaan aika mielenkiintoinen päivä... Ekaks koulussa oli kyllä ihan perus päivä, mutta just enne lounasta mun sormi jäi sarannanpuolelle oven väliin ja sattu aaaaivan kauheesti! Menin vessaan itkemään koska ää en ees osaa kuvailla miten kipee se sormi oli! Amanda oli myös siellä ja yritti auttaa. Juostiin sitte mun luokan eteen ja Amppu haki open sinne. Oli niin ihanaa ku meijän ihana ope, Luke oikeen juoksi sinne ja oli niin lääkäri haha. Siihe laitettiin jäätä & joku "paketti", laitan kuvan! Luulin oikeesti että se ois murtunu ku siihe tuli kunno kuoppaki ja se turpos... mutta nyt voin liikuttaakki sitä vaikka tällä hetkellä siihe sattuu aika pahasti. Haha ainii ja oli hauskaa ku saatiin jättää väliin hissan tunti ja mennä syömään Ampun kanssa yksin ruokasaliin. Koulun jälkee tulin vähäks aikaa kotiin ja sitte piti mennä takas kouluun ku oli seiskalle ilta! Oli ihan mukavaa & hauskaaki. Ku pääsin kotiin, luin kokeeseen ja kohta suihkuun :) Ainii ja ostin keksejä Annikalta namnam! Heeeippa! :-)

//Hhaha muutes Tapio (mun isoveli) näki sellasta unta että mulle tilattiin kotiin bieber ja one direction haha! Olin iha mielissään ja siellä oli brad pitt ja joku muuki! Eikä mite oma isoveli tollasta unta näkee.... voi luoja :D

haha nea <3

Justin & sen apina :3

7,50e






haha ihanus <3

jeeeeeeeeeeee

asdfghjkl
-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti