torstai 11. huhtikuuta 2013

Never get back to you

Heii! Tänää on ollu hmm no ei nyt nii kiva päivä. Paitsi oli mun ihanan kaverin Jossun syntymäpäivä!! :-) Aamulla olin iha sairaan väsyny ja heti aamusta oli uskonnon koe, mutta tuntu ainaki että se meni hyvin. Kuulin myös että mun synttäreille tulee yöks vaan kaks kaveria kuuesta :/ Tosi mukavaa että kaikki pääsee kylään ja ees jotku pääsee yötä!! Mutta oisin tahtonu että kaikki ois päässy yötä ja ois voinu kunnolla juhlia vihdoinki 13vee synttäreitä! Vihdoinki teini mutta sitte tuleeki pienet synttärit :(( En syytä ketään eikä se ollu kenenkää syy eiei! :) Toivottavasti ees päivällä ois iha sairaan mukavaa ja muistaisin nää mun synttärit kauan! Toine huono juttu, mun peukalo on venähtäny pahasti ja tää on aiva sairaan kipee!! Plus huomenna ois vihdoinki gymnastics ja en voi tehä yhtikäs mitään :/ Ehkä mää jotaki tekisin hihi.... Mutta tän on pakko parantuu sunnuntain reeneihi! Koulun jälkee menin iskälle ja haettiin paaaaljon hyvää ruokaa ja naposteltavaa niihi mun synttäreihi! :3 Haha yks hyvä puoli jesjes! Ainii ku tulin äitille nii äiti ei ollu siivonnu yhtää mun huonetta vaikka lupas :)))))))))))))))))) & fuck en ees jaksa kertoo kaikkee mitä tänää on tapahtunu ku alkaa vituttamaa liikaa :DD Huominen pliis oo hyvä päivä & tulispa hauskoja ja mukavia lahjoja haha! Nyt oon kotona ja kohta siivoomaan ite tällä kipeellä peukullla jes. Muutes! Huomenna en ehkä kerkee kirjotella tänne mutta lauantaina kirjotan pitkästi synttäreistä ja tulis toivottavasti paaaaaljon kuviaki!! :) Heeippa!


o: <3

bro

reeniäreeniä :-)

13vee <3 x

(y) 


vooi ihanat!



-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti