sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Light it up, so explosive

Helooou! Nyt voin kyllä sanoa että oli maailman paras viikonloppu ja en oo ikinä ollu näin ilonen :) Tästä postauksesta tulee tosi pitkä, mutta laitan sairaasti kuviaki kans! Elikkäs perjantaina en ollu saanu melkee ollenkaa unta!! Olin liiiian innoissaa. Aamulla pakkasin & lähettiinki siitä sitte heti lentokentälle äitin kaa. Lento meni ihan hyvin vaikka vihaan lentää! Tai no siis mulla on korkeenpaikan kammo. Ku päästiin Helsinkiin lähettiin heti Kampille. Siellä tavattiin Nea & Meri :) Kateltii vähä paikkoja, mutta en ite ostanu mitään. Sitte mentiin Nean ja Merin huoneistoon ja se tunne oikeesti! Mua niiin jännitti ja en voinu uskoo että näkisin mun esikuvan, idolin, rakkaan ja sankarin. Vaihettiin siellä vaan vaatteet ja juteltiin. Sitte lähti taksi hartwall areenalle!! Siellä oli hirveesti porukkaa, mutta ehittiin keikalle & ostaa fanipaidat. Ei olla mitään Robin faneja enkä ikinä kuuntele sitä mutta ku kuultiin sen ääni nii juostiin iha sairaan kovaa äkkiä katsomoon haha! Jossa mua ootteli Jemppu ja Amppu ku meillä oli paikat vierekkäin. Ku Robin oli valmis nii sitte oli Justinin vuoro! Tai no se oli puoltoista tuntia myöhässä mutta ei haittaa ollenkaaan! Sillä aikaa me kaikki fanit & Belieberit tehtiin aaltoa, kiljutttiin ja huuettiin "Justin, Justin" yms. Yhtäkkiä tuli countdown ja viimeiset 1, 2, 3. Omg se tunne! Vihdoinkin! Olin oottanu Justin Drew Bieberiä niin kauan ja vihdoinkin näin sen! Oon sanaton. Se oli täydellistä! Sen hiukset, tanssiminen, silmät, vaatteet, sixpack, laulu ääni ja kaikki! Sen laulu ääni varsinki oli niin erillainen mutta aivan älyttömän ihana ja sulin. Anteeks että fangirllään, mutta en tienny että toiveet toteutuu. Seki on musta uskomatonta että luulin että Justin oli täydellinen ku en ollu ennen nähny sitä, ja ku nyt näin sen nii se on täydellisempää täydellisempi! Oon niiin ylpee Belieber ja tuun aina olemaan. Oli järjettömän hyvä Believe tour ja en unoha sitä koskaan. Kiitos Justin Drew Bieber. Okeiokei jos jatkan tätä fangirl juttua vielä nii tää ei lopu koskaan! Keikan jälkee mentiin Ampun ja Jempun kans hotelli huoneeseen. Aamulla mentiin aamupalalle ja heti shoppaileen! Kohta Nea ja Meriki tuli meijän kans. Oli tosi mukavaa shoppailla tyttöjen kans! Illalla mentiin äitin kans taas Merin, Nean ja Nean äitin huonesitoon ja sieltä syömään! Oli tosi hyvää ruokaa ja ihana seura. Vielä illempana lähettiin äitin kans mun tädille yötä ja huhhuh Helsingissä on jännää porukkaa! Täällä on ihanii shoppailu paikkoja, mutta hullua porukkaa haha. Olin iha poikki! Aamulla taas aamupalaa syötiin ja takas kaupunkiin ja käytiin myös messuilla! En kyllä tykänny ollenkaa niistä messuista. Oli siellä sulosia lemmikkejä, mutta ku pyörittiin myös joissaki rouva kaupoissa ja pienoismalli esittelyissä! Ei mun juttu. Tää ilta on menny tosi mukavasti ku vihdoinki ollaan vaa chillailtu täällä tädin kämpillä. Nyt meen pakkaamaan, koska huomenna Ouluun! :( Heippa!

























































omgomgomgomg itken ku katon noita kuvia koska en voi uskoo että oon ite konenu ton kaiken<3 oon nii ilonen :) ily justin x :*

-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti