perjantai 19. huhtikuuta 2013

All you had you wasted

Heips! Tänään on tapahtunu vaikka ja mitä! Oon ollu myös hirveen kiireinen, mutta koska on viikoloppu nii tänne silti kerkesin nyt kirjotella. Nii joo viikonloppu jesjesjes! Mutta elikkäs ekat kaks tuntia englantia oli mielettömän tylsiä. Sitte oli taas uintia, mutta en ite taaskaan uinu. Ku päästii takas kouluun, oli lounas ja vielä puolen tunnun matikan tunti. Koulun jälkee lähettiin Jempun kans ettimään Jossulle lahjaa ku sillä on synttärit huomenna :) Oon ilonen että löyettiin iha mukavia lahjoja Jossulle ja ne sopii sille hyvin haha! Ainaki yks niistä. Sitte tuli kova kiire! Piti vielä hakee Milla & Valto ja sitte lähtä kotiin, syyä, laittaa tanssi kamat ja lähtä reeneihin. Olin sitte 10 min myöhässä.... enkä sitte ees löytäny eka saliakaa!! Reenit meni ihan hyvin. On menny mulla paremminkin, mutta olin varmaa nii väsyny tai jotaki. Saatiin silti onneks nyt se koko tanssi valmiiks Nean & open kans! Nyt vaan reeniäreeniä! Reenejen jälkee tulin takas kotiin ja chillailin vähä aikaa. Sitte menin trampalle ja jeee väänsin peukalon tyhmästi ja nyt se on iha sairaan iso koska se turpos enkä voi liikuttaa sitä koska se on niii iso ja muutenki tosi kipee. Calm dooown pinja oikeesti! Ei oo kivaa koko aja kolhia itteä :c Mutta eipä mulla muuta, loppu illan vietän varmaa kattelemassa Pretty Little Liarsia. Moooikka!

aaaw<3

!


bieber<3


Og Mally :3



tossa on iha semi nukkua ;)



carrrooots


Manu XD!
-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti