torstai 25. huhtikuuta 2013

One less lonely girl

Moi! Nyt kirjotan iha pikasesti ku on jo kiire nukkumaan, koska huomenna Justin Bieber keikka omgomg! Dreams do come true. Se on nyt suomessa hoooly oikeesti mun idoli, esikuva Justin Drew Bieber on suomessa ja nään sen ekaa kertaa ikinä. Se tunne oikeesti. Mulla on ollu koko päivän perhosia vatassa enkä tiiä mitä sanoo tai tehä! Okeiokei oon toooosi ilonen ja jännittäää, mutta palataampa sitte mun päivään. Eli koulusta en muista mitään paitsi että oli koe ja muuta perus koulu juttuja. Koulun jälkee hain sen mun Justin Bieber paidan ja rakastuin siihe!! Sitte menin Amandalle josta iskä haki mut vähän ajan päästä. Siellä sain iskältä cheer paidan. Katottiin yhessä telkkaa, syötiin & höpötin iskälle kaikkee Justinista. Illalla tulin takas äitille ku piti pakata mutten oo pakannu ollenkaa.... aamulla pitää sitte 40min ehtiä pakata. Onneks oon tehny jo listan että mitä kaikkee pitää ottaa mukaan. Pitäkää mulle peukkuja että en unoha JB lippua! Muutes entiiä ollenkaa pystynkö tai ehinkö kirjotella tänne nyt viikoloppuna, mutta jos en kerkee nii maanantaina tulee sitte iiiso & pitkä postaus! Nyt nopeesti nukkumaan, moikka!

!!!!!!



näistä mun hiuksista tuli vähä liia tummat mutta ei voi mitään!

:*


diudiu


Tapioki innostu! :D

7,95e

:33
-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti