tiistai 16. huhtikuuta 2013

We are a secret, can be exposed

Helooou :-) Ompa ollu mukava päivä! Haha on ollu iha normi päivä, mutta oon tosi ilonen. Ehkä koska mun synttärit on huomenna ;3 + herranjumala.... ens viikolla.... nään mun idolin.... Justin Bieberin. Oon tahtonu koko elämän ajan mennä sen keikalle ja se tapahtuu. Oon sanaton :) Mutta noniin takas kertomaan mun päivästä haha. Elikkäs aamulla alko yheksältä ja oli musiikkia eli rento tunti. Sitte oli taas uimista ja tykkäsin siitä tosi paljo! :) Vois alkaa enemmän uimaan oikeesti. Nyt oltii tyttöjen kans nopeempiaki ku viime kerralla! Siis niinku tuleemaa suihkusta, pukemaa yms. En silti kerenny meikata raksilassa.... Tein sen taas kerran koulussa & oli ruokailu. Sitte oli matikan tunti, maantiedon tunti & espanjaa. Kohta espanjan koe ja haha feilaan. Nooh mitäs pienistä kohta tää koulu loppuuki! Tulin sitte kotiin Jempun kyyillä & oon syöny, kattonu TV, käyny Manun kans lenkillä & ollu trampalla. Nyt alan tekemää läksyjä ja hmm jos ehtii nii tehä jotaki muuta. Heips! 

x

vauva <3


;)!!

sieniääääää





maa näkyy :3 !!!


Raksila 
-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti