torstai 29. elokuuta 2013

Imma make you believe

Heei! Tää viikko ei oo alkanu kovin hyvin... maanantaina olin vieläkin sairas ja tiistaina menin kouluun, koska oli koulukuvaukset. Ei ois pitäny, sillä mulla oli niin huono olo. Opekin koitti otsaa ja sano, että mulla on ainakin vähän kuumetta. Kaikki oli niin sekoa koulussa. En ymmärtäny mitään ja sanoin maailman tyhmempiä asioita. Onneks pääsin silti kaikkiin koulukuviin, vaikka musta ei saa ikinä sairaana hyvää kuvaa. Keskiviikkona jäin kotiin ja illempana Ansa tuli piristämään mun iltaa, sillä se vihdoinkin nyt muutti tänne. Puhuin sen kanssa niin paljon, että illalla mulla oli vielä huonompi olo ja samalla sairastutin Ansankin. Hups. Nyt me kummatkin ollaan oltu tää päivä kotona ja vuorotellen yskitty. Huomenna vaikka mulla oiskin huono olo, aijon mennä kouluun, koska koulun jälkeen meen elokuviin kattomaan One Directionin elokuvan This Is Us:in!! Oon niin iloinen, sillä en ois eka päässy, mutta ihmeitä tapahtuu!;) Ok, mutta en voi enää kirjotella, sillä mun pää tappaa mut. Nyt peiton alle sairasetelemaan, moikka!

ps. haha on tullu oteltua vaan kuvia ruuasta, sori! 






*.*
-ppinjaa
  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti