sunnuntai 25. elokuuta 2013

I can tell you ain't from here

Heippa! Oon sairaana joten yritän kertoo tänne koko viikosta lyhyesti :) Elikkäs tää viikko on menny nopeesti! Oon ollu koulussa....




...Alkanu kavereita...





...Ollu reeneissä jotka on menny hyvin! (Ei tullu oteltuu kuvia niin otin nopeesti tietsikasta yhden kuvan joka oli video)



...Perjantai aamuna, mulla oli aivan kauhee kurkkukipu & sairas olo, joten jäin kotiin. Päivä menikin peiton alla telkkaa katelessa ja juodessa lämpimiä juomia. Lauantaina mulla olikin jo hyvä olo, joten päätin lähtä reeneihin! Reenit meni hyvin, mutta reenejen jälkeen taas oli tosi kurja olo. 






Tänään aamulla ei ollut parempi olo, mutta lähdin silti kauppatorilla olevaan kirppikselle, hehe. Onneks lähdin, sillä löysin pari ihanaa juttua! Ärsytti silti, sillä mun ääni oli aivan möreä, yskin koko ajan, sekä aivastelin. Mutta tässä vähän niistä ihanista uutuuksista:


En saanut oikein selvää, että mistä tämä toppi on, mutta tällainen keltainen pitsitoppi tuli löydettyä. 
3€



Toinen toppi kaupasta Forever 21.
2,50€


etupuolelta

takaa
Sitten vielä ostin Victoria's Secret PINK hupparin (Viimeinen kuva on erivärinen kuin muut, pahoittelen!)
10€




takaa

Nyt meen lepäämään alakertaan, heiheei!

-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti