perjantai 9. elokuuta 2013

I could take you home

Heloou! Tuun nopeesti kertomaan vähän eilisestä ja sitten mulla on vähän muutakin asiaa. Elikkäs eilen kävin lääkärillä katsomassa, että mikä tässä mun selässä oikein on. Vastaukseksi sain, että tässä mun selässä on ihan pieni murtuma tai lannerangan nyrjähdys. Ei kiva. Olin ihan sika ärsyyntyny, sillä just kun alotan cheerin paremmassa joukkueessa, en saakkaan reenata. Mulle tuli siis viikon mittainen treenikielto. Menin silti kattomaan treenejä, että en ois ihan pihalla kun sitten ite saan taas reenata. Ois niin tehny mieli treenata, mutta mielummin ootan, että tää selkä on kunnossa ja voin täysillä treenata muitten kanssa! :) Reenejen jälkeen lähdin mummolaan syömään ja tein vihdoinkin ton mun kasvikokoelman valmiiksi. Nyt ei tarvi enää sitä stressata. Mutta nyt kerron vähän muuta asiaa! Ekaks, en nyt voi kirjotella täällä koko viikonloppuna, sillä lähen mökille, elikkäs seuraava postaus tulee, kun koulut on alkanut, apua! Toinen juttu on se, että aattelin tehä sellasen erikois postauksen joka ois kesäkysely. Joten laittakaa kommenttiboksiin kysymyksiä mulle mun kesästä. Voitte myös laittaa sellasia kysymyksiä missä mun pitää laittaa kuva esim. omasta lempi jäätelöstäni. Eli kysykää normi- sekä kuvakysymyksiä, ettei postauksesta tulisi liian tylsä ja kuvaton! Voitte myös kysyä vain normaali kysymyksiä jos itse tahdotte :) Kiitos jo etukäteen kaikista kysymyksistä! Nyt lähen pakkaamaan, moimoi!  






!!
  -ppinjaa

5 kommenttia:

  1. Paras muisto kesältä?
    Paras kesäherkku?
    Keitten kanssa vietit eniten aikaa, miksi juuri heidän kanssa?
    Olitko missään vaiheessa kesää kyllästynyt lomailuun?
    Opitko mitään uutta, mitä?
    Kävitkö ulkomailla?
    Mitä odotat ens kesästä, jota et tänä kesänä toteuttanu? :)

    VastaaPoista
  2. Odotitko koulun alkua?
    Lempistuntti? XD

    VastaaPoista
  3. Katsoitko yhtään elokuvia kesän aikana, mitä?
    Mikä on paras kesälaulu?
    Kuka on julkkis ihastuksesi jos Justinia ei lasketa? (;
    Mikä on huonoin muisto kesältä?
    Onko sinulla ihastusta?

    T: Jemppu & Vicky :*

    VastaaPoista
  4. Oliko sinulla kesä ihastusta?
    Ikävöitkö koulua missään vaiheessa?
    Mikä on ollut paras kesä tähän mennessä?

    Ikävä ;( <3

    VastaaPoista
  5. kiitos kaikille kysymyksistä!! :)

    VastaaPoista