sunnuntai 4. elokuuta 2013

Everything starts from something

Mooikka! Nyt oon taas kotona ja on aivan mahtava kesäleiri takana! :) Meen ihan varmasti sinne ens vuonnakin, sillä kehityin ihan sikana ja kaikki leiriläiset sekä valkut oli iha hirmu kivoja. Sain myös pari uutta kaveriakin! Kerron lyhyesti joka päivästä ja pari kuvaa aina perään. Kuvia ei tullu oikeen otettua, sillä koko ajan piti juosta jossakin. 

Perjantai:
Leiri alkoi neljältä ja ihan ekaks kaikki meni omiin huoneisiin. Olin Jempun kanssa samassa huoneessa ja alettiin heti purkamaan matkalaukkuja. Loppupäivästä tutustuttiin kaikki toisiin, syötiin ja treenattiin myös. Treenattiin hyppyjä (joissa kehityin) ja tehtiin myös stuntteja. Taas yks hyvä puoli tässä leirissä oli se, että tehtiin paljon haastavampia stuntteja kun ollaan tehty berylleissä ja vaikka ekaks oli vaikeeta, niin kyllähän me aloittelijat ihan hyvin pärjättiin lopussa! Puol yheltätoista alko hiljaisuus ja piti mennä aikaisin nukkumaan, sillä herätys oli aamulla jo kahdeksalta. Tietenkin mun ja Jeminan huoneessa oli vahingossa patteri päällä koko yön ja nukuttiin vähän yli 6 tunnin yöunet, sillä oli aivan liian kuuma.  


mun ja Jempun kämppä ;)


  
Lauantai: 
Reenit jatku. Harjoiteltiin leiriohjelman tanssia tunti ja sitten oli akroa tunti. Akrossa sain tunnin lopussa jo yhdellä avulla flikin maassa, jee! Oli pieni tauko ja sitten oli leiriristejä (?). Eli tehtiin kaikenlaisia aktiviteetteja. Sen jälkeen taas reenaamaan leiriohjelmaa. Päivän lopussa katottiin kisavideoita ja askarreltiin pienet rusetit. Kohta olikin jo ilta ja piti mennä nukkumaan. Sinä yönä nukuin paljon paremmin, sillä patteri oli pois päältä ja olin aivan poikki!


väsyny :(




saatiin myös leiri kupit & mitallit :)
Sunnuntai/tänään:
Aamulla mulla (ja melkeempä kaikilla muilla) oli aivan sairaan kipeät lihakset. Kaikkialle sattu ja nippanappa pystyin ees kävelemään aamupalalle! Mutta sehän tarkoittaa, että on tullu reenattua ja paljon. Vaikka kaikkialta särki, piti vielä vähän aikaa sinnitellä, sillä reenit jatkui. Onneks aamu lämmittelyn ja venyttelyn jälkeen pystyin taas ihan hyvin harjoittelemaan ohjelmaa, stuntteja ja akroa. Taas tuli opittua uusia stuntteja ja olkapäällä seisontaa. Tai no Peppi seiso mun olkapäillä ja huomasin äsken, että näihin mun olkapäihin on tullu isot mustelmat haha, hups. Oppiin myös vihdoin ja viimein maassa flikin ilman apua! Oon tosi iloinen, vaikka se ei oo lähellekkään täydellinen :) Se oli yks tavoite tälle kesälle ja onnistuin, oon tosi ylpee itestäni! Nyt pitää alkaa treenaamaan sitä ahkerasti, etten vaan unohda sitä. Leirin lopussa esitettiin vielä meidän leiriohjelma omille vanhemmille. Ensin oli minien vuoro ja sitten junnujen (jossa ite olin). Esitys meni tosi hyvin, josta oon myös iloinen! Sitten olikin aika lähtä kotiin. Vaihdoin vaatteet kotona ja lähettiin sitten heseen ja nallikariin. En ois millään jaksanu, mutta en tahtonu jäädä yksin kotiin. Kohta Annika tulee käymään ja sitten otan loppuillan ihan rennosti. Huhhuh tulipa paljon kirjotettua, mutta toivottavasti jaksoitte lukea haha :) Mooikka!





minit





tuossa alhaalla on se mun flikki! Aurora oli vaan siinä henkisenä apuna haha :D


& TÄSTÄ näkee junnujen leiriohjelman :)  
-ppinjaa

4 kommenttia:

  1. Hyvä me! <3 oon kyl aika fail tossa tanssis xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha jep! <3 ei mullakaa menny se täydellisesti ;)

      Poista
  2. toi esitys .... :D hävettää, mulla oli polvet koukussa tossa suorilta heitossa & tanssissa failasin ;D;D;D ja mite noi oli noin eriaikaset? :oo mut hyvä me :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no mää oon iha sairaan kaukana muista tossa yhessä kohtaa tanssia, mutta iha sama! :D niimpä o: haha jeee! <3

      Poista