lauantai 1. kesäkuuta 2013

Freedom starts

Huhhuh nyt on sitte kutonen käyty ja kesän jälkeen ylä-asteelle! On menny tosi nopeesti aika ja on tullu ihan sikana ihania muistoja! Tulee ikävä kaikkia, mutta kesällä onneks nähään paljon. Tää vuosi on menny tositosi nopeesti, mutta tää on ollu mun paras kouluvuosi! Ihana ope & luokka. Eilen en siis ehtiny postata nii kirjottelen nyt pikasesti siitä plus tästä päivästä! Eilen koulun jälkeen kävin kotona ja menin yöks Annikalle. Oltiin oikeestaan vaan ulkona ku oli niin hitsin kuuma sisällä! Vaikka ei ulkona paljo kylmempi ollu. Tänä aamuna herättiin jo kuuelta ja laitettiin ittemme kuntoon viimiselle koulupäivälle! Annika laitto mulle kiharat ja meikit. Sitte käveltiin kouluun ja sieltä mentiin liikuntasaliin jossa rehtori puhu ja oli muuta ohjelmaa. Voitin myös stipendin ja olin iha shokissa! En ikinä voita sellasia. Sitte oliki aika mennä luokkaan ja siellä saatiin kirjeet meijän opelta ja todistukset. Eka mulla tuli tippa silmään ku aattelin miten hirveetä tulee olemaan ilman paria ihmistä meijän luokalla seiskalla! Ku luin open antaman kirjeen aloin siitä itkemään ja ku sain todistuksen alkoin melkeen parkumaan! Olin vaan niin ylpee itestäni ja ilonen miten paljon oon edistyny koulussa. Tiiän että se laskee ku meen seiskalle mutta onha se kiva muistella että ees kutosella olin hyvä koulussa haha! Oma keskiarvo oli 9,0!!! Iha mieletöntä. Ku olin ottanu kuvia ihanien kanssa mun piti kiirehtiä Tapion ylioppilas seremoniaan. Seremonian jälkeen mentiin Tapion kaa iskälle jossa oli ylioppilas juhlat. Oli ihanaa nähä sukulaisia ja juttelin niille paljon! Kolmen maissa oli aika mennä äitin luo jossa oli toiset ylioppilas juhlat. Sielläki oli ihan sika hauskaa ja näki taas kivoja sukulaisia. Oon myös tositosi ylpee Tapiosta!! Nyt se on jo aikuinen ja kohta muuttaa pois ): Muistan silti niin hyvin kaikki muistot ku oltiin penikoita haha! Mutta tää päivä oli kyllä tosi hyvä loppu kutos luokalle ja ootan kesää innolla! Toivottavasti tästä kesästä tulis huippu ja tapahtuis vaikka ja mitä! HYVÄÄ KESÄÄ <3 

//en nyt kirjota kovin tarkasti tästä päivästä mutta toivottavasti kuvat kertois vähä enemmän! 

LUKE MEIJÄN IHANA OPE TOSSA VASEMMALLA <3

:*



Tapio & Roni :)

veliii :*

ruokaaa




Rosaaa <3


Nigga ;) <3 



dintzdintz <3


MERI TULEE NIIN IKÄVÄ <3 rakas tuolla oikeellä ylhäällä 

ily !

<3 :*
-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti