maanantai 17. kesäkuuta 2013

It's now or never

Moooi! Tänään heräsin vähä enne kymmeneltä, koska piti mennä ettimään tädille häämekkoa. Tuli nukuttua about kuus tuntia...... Oon tosi väsyny nii katotaan minkälaista tää kirjottelu tänään on. Oon myös siks väsyny koska mulla on ärsyttävä nuha. Yheltätoista lähettiin äitin kaa sinne mun tädille (Sini) josta lähettiin kaikki Zeppeliiniin. Roni ihanus oli myös mukana joten työnsin niitä kärryjä siellä ihan mielissään :3 Ku löydettiin se juhlapuku kauppa alettiin ettimään Sinille täydellistä häämekkoa. Siellä oli monta tosi ihanaa mekkoa ja hääpukua! Haha tiiän jo nyt minkälaisen häämekon tahtoisin itelle. Äiti ja mä hoideltiin Ronia ku Sini koitteli niitä mekkoja ja vihdoin se mekko löytyki! Se sopi tosi hyvin Sinille ja oli muutenkin upea. Kahelta ostokset oli valmiita ja ostettiin Arnoldista 12 donitsia mukaan! Sini tuli sitten meille vähäks aikaa, mutta pian sen pitiki lähtä. Loppu illan sairastelen ja pakkaan huomiseks. Ainii! En siis pääse kirjottelemaan tänne viikkoon, koska oon siellä mökillä :( Oikeestaan en oo ihan varma onko siellä nettiyhteyttä, mutta aika korvessa me tullaan olemaan. Nähään pian, mooimoi!  

Niall :*


MMVA favorite artist neljä vuotta PUTKEEN <3 !!

tonttu <3


käsiero :3

Ronsku <3


omnomnomnom

-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti