lauantai 15. kesäkuuta 2013

The one that makes me crazy

Heei! Tänään kahelta oli vikat cheer reenit! :( Sen kunniaks ne oli ÄIJÄreenit ;) Monet oli panostanu paljon ja kaikki näytti kunno jätkiltä haha! Aluks pelattiin äijähippaa. Sen jälkeen venyteltiin ja tehtiin akroa. Tehtiin myös neljä "asemaa" jossa harjoteltiin eri juttuja. Harjoteltiin "flikkejä", puolvoltteja, käsilläseisontaa ja siltakaatoja. Paransin omaa puolvolttia ja oon tosi ylpee! Lopuks tehtiin vielä basketteja ekaa kertaa, mutta en jaksanu ees hymyillä ku en saanu ite tehä melkeempä mitään. Oli tosi tympeetä ku oli vikat reenit ja enkä saanu nostaa/heittää. Vihdoin ku sain sitte olla takari, meijän yläri kaatu mun naaman päälle ja tuntu että puolet mun naamasta oli turvonnu! Otin sitte videota muitten basketeista. Kuiteski, ku oon ollu berylleissä on ollu iha hirmu hauskaa ja oon kehittyny paljo niinku muutki! Reenejen jälkeen olin unohtanu täysin että Ansa tulis meille yötä ja niihä se mua sitte autossa ootteliki! Olin niiin iloinen ku näin sen, ei niin hyvien reenejen jälkeen. Kotona ei keksitty tekemistä joten pyydettiin Jemppu meille. Ansa ja Jemppu oli alkanu viimeks viime kesänä! Juteltiin ja söytiin ja seittemältä lähettiin rannalle jossa oteltiin kuvia, käppäiltiin metsässä ja muuta sellasta. Puol yheksältä lähettiin takas kotiin jossa hypittiin trampalla ja muute vaan chillailtiin. Kymmeneltä Jemppu pyöräili kotiin ja nyt ollaan Ansan kans oteltu kuvia. Ei muuta, heippa!

ANSA <3


:*




BERYLLI BOYS <3 

#1YearOfBELIEVE x

JOU.







metsässä käveliät

 -ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti