tiistai 11. kesäkuuta 2013

Cause you're my angel sent from above

Heloou! 

Lauantai:
Chillailin melkeimpä koko päivän. Kahelta oli reenit jotka meni tosi hyvin! Tehtiin ekaa kertaa kuolemaa ja kierteitä! Ne onnistu hyvin varsinki ekaks kerraks ja kaikki oli vaa iha innoissaan haha. 




Sunnuntai:
Mulla ei ollu mitään erikoisia suunnitelmia joten päätin, että näkisin Annikaa! Joten mentiin Anskun kans mun iskälle. Ei tehty mitään erikoista, mutta oli silti iha sika hauska ja iloinen päivä! Katottiin telkkaria ja otettiin kuvia ulkona.


<3



raksu <3




ansku <3


Maanantai:
Tuliha sitä nukutta yli 11 tuntia! Katottiin telkkaa ja otettiin kaks tuntia aurinkoa musiikkia kuunnellen. Eli oli taas chillailu päivä. Seittemältä Ansku lähti ja Amanda tuli yöks. Juteltiin melkeempä kaikesta ja katottiin vanhoja kuvia. Ollaan muututtu kyllä iha sairaan paljon haha! 


:*




ihanus <3


Tiistai/Tänään: 
Aamulla mulla oli hirvee vatta kipu! Eli ei tehty Ampun kanssa muuta ku katottiin ihanaa "Snooki & Jwoww" ohjelmaa & juteltiin. Kolmelta äiti tuli hakemaan. Ekaks vietiin Amppu kotiin ja sitte mentiin mun tädille. Roni (mun serkku) oli kasvanu niin paljon! Kuuen aikaa käytiin vielä hakemassa Ansa ja Valto meille. En ollu nähny Ansaa kolmeen viikkoon ja oli tositosi ikävä!! Onneks nyt nähään ja ollaan keksitty kaikkee mukavaa tälle illalle :) Ku päästiin tänne äitille, käytettiin koirat lenkillä ja samalla mietittiin mitä kaikkee tällä kesällä vielä tehtäis yhessä. Äske syötiin pizzaa ja kohta alkais joku leffa! Eipä muuta, moikka!



Roni <3
-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti