tiistai 25. kesäkuuta 2013

Never say never

Mooikka! Jesjesjes pääsin vihdoinkin kirjottelemaan tänne vaikka kello onki kohta neljä aamulla! Oon koko viikon yrittäny kirjotella tänne, mutta ei oo oikein onnistunu. Ja hyvää myöhäistä Juhannusta! 

Tiistaina lähettiin kolmen maissa mökille. Automatka kesti noin neljä tuntia, mutta se meni aika nopeesti piirrellen, lukien "First step 2 forever" kirjaa ja musiikkia kuunnellen! Mökillä vietiin tavarat pois autosta ja loppuilta sairastelin. Mulla oli kauhee yskä, kurkkukipu ja nuha! 


hockey booy <3

<3

bro





Manu <3
Keskiviikkona hengailin melkeempä koko päivän Tapion kanssa, ku oltiin molemmat sairaana. Kerroin sille kaikkea Justin Bieberistä haha! Piirtelin myös ja Tapioki piirsi mulle Justinin! 


:,)))

ahh :*





Torstaina mökille tuli myös mun täti ja sen poikakaveri, sekä mun mummu ja pappa. Oon heränny joka päivä about 13-15 maissa joten ehittiin vähän jutella ja käytiin kauppa reissulla. 


tää on ihana!


puputki pääsi ensimmäistä kertaa mökille!


Perjantai oli Juhannus! Ja mökille tuli mun kummitäti ja sen mies plus pikku Roni! Laitettiin kaikki ittemme kuntoon perinteistä Juhannuksen viettoa varten ja lähettiin sukulaisten maatilalle. Siellä oli iha sika hauskaa! Näin myös pitkästä aikaa mun ihanaa pikkuserkkua, Rosaa. Oli ihan seko ilta! Miehiä meikattiin, leikittiin hiustenpidennyksillä ja muuta sen sellasta! Otettiin me Rosan kaa myös kuvia & saunottiin. Puolen yön maissa lähettiin Rosan kanssa niille, mutta ekaks käytiin hakemassa mässyä niitten omistamasta kaupasta. Rosalla katottiin vielä leffa herkkuja syöden ja kolmen maissa mentiin nukkumaan. 



Ronsku :3 <3



:*


muru <3


XDDD

Mähöt
Lauantaina piti herätä jo yheltätoista, koska mentiin töihin sinne Rosan iskän omistamaan kauppaan. Järjesteltiin röökejä, kuorittiin perunoita, pyyhittiin pöytiä ja vietiin tiskejä koneeseen. Se paikka jossa siis töyskenneltiin oli kauppa, hotelli ja kahvila kaikki yhessä. Pitihän puolessavälissä pitää myös kaakao- ja teetauko!  Neljältä (?) lähettiin takas Rosalle kattomaan gossip girliä. Illalla mut tultiin hakemaan pois vaikka kaikki jäiki Rosalle vielä hetkeks ja Tapio sai myös ensimmäistä kertaa kuppaus hoidon!




<3


au! Tällästä se kuppaus siis oli! :c
Sunnuntaina pääsin vihdoinkin uimaan ja veneilemään, koska olin parantunu! Ainakin melkein. Pidin myös ekaa kertaa ikinä Ronia sylissä ja meinasin ilosta alkaa itkemään! Olisin voinu jo kaua aikaa sitten pitää Ronia sylissä, mutta en oikeen uskaltanu. Pelleilin myös Ronin kanssa ja ottelin kuvia. Illalla Sini, sen mies ja Roni lähti :( 




hahaha :D

hiukset märkänä! Mutta Roni :* <3

:33

ninja!



 Maanantaina aamulla leivoin pullaa muille ja tein "The 100 Workout". Päivällä  oli lämmin, joten lähettiin uimarannalle veneellä mun tädin, sen poikakaverin, Valton ja äidin kaa. Tipahin vahingossa heti veteen laiturilta ja sitten aletiin hyppimään laiturilta pois. Lopuks kun muut jutteli rannassa, uin ite jonkin aikaa ja otin vähän aurinkoa. Palattiin takasin mökille ja syötiin. Illalla mummu, pappa, mun täti ja sen poikakaveri lähti ja me muut alettiin kattomaan tosi hyvää leffaa! 


meijän yli meni myös ihan läheltä kuumailmapallo! 

pikapullaa!

fail



 Tiistaina (AKA tänään) siivottiin mökki ja syötiin. Sitten lähettiin takas Ouluun! Matka meni taas kerran hyvin ja oon iha sika ilonen, että ollaan takas kotona! <3 Huhhuh. Mutta oon myös ihan sika väsyny ja huomenna pitäis jo kolmen maissa olla Annikalla. Joten aika mennä nukkumaan! Tulipa pitkä postaus, mutta yritin kirjottaa lyhyesti. Moimooii! 

ps. Menkää kattomaan Justinin yli-ihania insta videoita! Omg ja kuunnelkaa "Actin Up" jossa Justin räppää! x





-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti