torstai 30. toukokuuta 2013

One touch and I was a believer

Mooikka! Tää päivä on ollu iha JÄRJETTÖMÄN lämmin! Koulussa mua pyörrytti ja oksetti ku oli niiin kuuma. Mutta ainaki ruskettu ;) Se on aina plussaa! Muttamutta koulussa oli iha semi päivä. Oli yheksästä yhteen ja koulupäivän lopuks kasit oli tehny yseille jäähyväisjuhlat! Se oli tosi hauska ja hyvin tehty muutenki. En voi oottaa ku ite oon ysillä ja miten kaikki on siihen mennessä vaihtunu! Koulun jälkeen tulin kotiin ja otin heti trampalla aurinkoa! Kauan en ehtiny makoilla ku piti alkaa siivoamaan se pupujen häkki. Ennen sitä tietysti piti Pörrin (mun koiran) karata! Juoksin heti tielle, mutta onneks se oli jo juoksemassa takas kotiin. Pitihä sen silti vielä toisen kerran karata ja sillo olin jo tosi huolissaa! En löytäny sitä missään ja olin iha paniikissa. Kymmenen minsan päästä kuitenki kävelin kotiin lihava Pörri sylissä! Nyt se onneks nukkuu tossa mun jalkojen vieressä. Tän kaiken jälkeen aloin vihdoinki siivoamaan sitä häkkiä ja oli tosi rankkaa, mutta sain sen vihdoinki ihan siistiks! Ihanaa ku oma huone on noin siisti! Äsken kävin vielä pihalla harjottelemassa kaikkea ihanalla nurmikolla ja pitihän mun tää jalka reväyttää. Nyt istun tässä koneella enkä kyllä liikaha mihinkää. Ylihuomenna viimeinen koulupäivä apua! Moooimoi! 

Happy Birthday Jazmyn Bieber! x

kuolaaaan tähä näytölleeee 

merp :c 


päivän asu!
paita (3,40e) ja sortsit (10e) ginasta, laukku risteilyltä (30e taxfree),
flipflopit seppälästä, en muista mistä aurinkolasit + koruja!

oon iha rakastunu toho koruun! :*






-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti