torstai 2. toukokuuta 2013

The only thing that would hurt me, is if you weren't here

Heei! Ääää tää päivä on ollu nii surkee! Sääki tehny vielä huonomman päivän :c Aamulla olin aivan sairaan väsyny! Oli nii tuskaa olla koulussaki, mutta onneks loppu puol kahelta ja sain tekstiilissä paljon tehtyä sitä mun hupparia. Mutta ku oli tekstiiliä, kattoin ulos ja siellähä sato lunta! Missä se kesä viipyy? Olin niiin väärässä ku luulin että se kesä tuliski. Koulun jälkeen menin vähäks aikaa Jempulle ku meijän piti tehä loppuun yks vähä niinko projekti. Kolmen maissa äiti haki mut sieltä ja Ansa ootteli siellä autossa. Onneks se piristi mun päivää. Oli tosi mukavaa sen kaa! Vaikka senki kaa juteltiin mite kesä ei ikinä tuu suomeen ja muusta tyhmästä. Syötiin myös, juteltiin ja katottiin ihania vanhoja kuvia! Tuli niiin paljo muistoja mieleen ja tahon takas kaikkialle missä ollaan oltu yhessä. Päästäispä taas pian jonnekki yhessä! Ku Ansa sitte lähti, oon ollu vaan kännykällä ja soitin Anskulle. Äääh oon syöny iha kauheesti ruokaa tänään! Onneks huomenna reenit Nean kans :) Toivottavasti huomenna ois parempi päivä! Moimooi!

vaaauva :3

mulle ei tarvis maksaa mitään oikeesti!!

;)





En saanu Vappuna munkkeja nii äiti osti sitte tänään!

hyi.

Minä ja Ansa tehtiin ite!


Epic kuva uutena vuotena haha!
-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti