sunnuntai 26. toukokuuta 2013

All you gotta do is SWAG

Heippa! Aamu meni tosi nopeesti. Olin ulkona, mutta välillä rentouduin sisällä katellen telkkaa. Kolmelta oli reenit ja huomasin, että kaikki on kehittyny tosi paljon! Oli muutenki tosi kivat reenit ja olin tänään paljon kaikkien ryhmäläisten kanssa joka oli mukavaa, että niihinki pysty tutustumaan paremmin ku nähään yleensä vaa reeneissä :/ Toivottavasti kesällä niitäki tulis näheltyy enemmän! Reenejen jälkeen käytiin pikasesti kaupassa äitin kanssa ja kotona tehtiin ruuaks uuniperunoita, salaattia ja grillailtiin lihaa. Lopputulos oli bueno! Muutes kuukausi sitten oli mun paras päivä ikinä. Näin mun sankarin, Justin Drew Bieberin. Kuukausi sitten!?! Aika menee nopeesti! En voi vieläkään uskoo, että oon nähny Justinin. Iha hullua! Tälläsen normi tytön unelma toteutu. Eli tää päivä on menny myös keikka videoiden katteluun ja sekoamiseen! Huomenna alkaa viimeinen kouluviikko joten yrittäkää vielä vähän aikaa aikaa jaksaa! Heihei :)

ps. oon huomannu että oon ees pikkasen ruskettunu, jeee!

mulla ei oo ollu ketään näi ikävä :( <3

itkeeeen :,(


perfect :*

laittoin itelle myös kynnet! :)





hehehe

-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti