lauantai 25. toukokuuta 2013

You're the prettiest flower

Heei! On ollu kiva viikonlopun alku vaikka välillä onki menny jutut vähä mönkään. 
Torstai: En ois ollenkaa jaksanu mennä takas kouluun ja alkaa käyttämään aivoja, mutta ei ollukkaa nii paha ku oli sittenki rentoa enkä oikee jaksanu ees keskittyä. Koulun jälkeen menin pitkästä aikaa Vickylle ja oli tosi hauskaa! Heti ku päästiin Vickylle niin sain siltä Justin Bieber kirjan omg. Alkoin melkeen itkemään! Sitte alettiin syömään ja mentiin istuskelemaan niitte nurmikolle. Otettiin kans kuvia, kuunneltiin musiikkia ja nautittiin ilmasta. Illalla en tiiä mitä tapahtu mutta kaikki alko menemää huonosti! Ei ollu mitään vaatteita seuraavalle päivälle, olin unohtanu että perjantaina olis koe jota ei sitte ollukkaa, oli tosi myöhä ja oli vielä miljoona juttua tehtävänä ja mun ois pitäny mennä bussilla aamulla josta en piä ollenkaa! Nuo ei oo ees mitään isoja juttuja mutta olin niin ärsyyntyny ja fuck!   
Perjantai: Koulussa aamulla oli englantia kaks tuntia jossa saatiin ens viikon aikataulu joka näytti mukavalta! Sitte oli lounas, äikkää ja liikkaa. Koulun jälkeen mentiin Jempun kanssa mun iskälle. Ensiks katottiin telkkaa ja syötiin. Myöhemmin mentiin vielä trampalle, pelattiin sulkapalloa ja muutenki tehtiin kaikkee ulkona. Kaheksalta menin äitille jossa piettiin äiti tytär iltaa. Vietiin koirat lenkille ja haettiin kaupasta vähän naposteltavaa. Kymmeneltä alettiin kattomaan jotaki komedia leffaa. Nukahin kesken leffan ja muuta ei tullu sitte tehtyä! 
Tänään en oo vielä tehny mitään, mutta teen ehkä päivän lopussa pienen postauksen tästä päivästä. Nyt nauttimaan tosta ihanasta säästä, heipäheeii!


vicky <3

aww :33 
:*

babe x

Ainii ja sain valmiiks tän mun hupparin! Oon tosi tyytyväinen :)


Manu on nykyään koko ajan mun kyljessä kiinni! Ihana <3

!!!!!!!!!!!!!!!!










heh ;)
-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti