sunnuntai 5. toukokuuta 2013

People want to be loved

Moikka! Tänään on ollu kyllä aivan ihana ilma! Aurinkoinen ja aika lämminki :) Mutta vähän eilisestä. Eli tanssi reenejen jälkeen jotka meni ihan hyvin, mutta on vielä paaaaaljon reenaamista, Jemppu tuli yötä. Chillailtiin oikeestaan vaan koko ilta eikä tehty mitään erikosita. Syötiin, katottiin TV, oltiin trampalla, koneella ja juteltiin. Aamulla ei ehitty tehä paljoa ja sitte oliki cheer reenit! Odotin niiiiiin innolla niitä reenejä ku ne oli meijän viimeiset reenit ja piti harjotella sitä esitystä paljon! Tai no me pietään ehkä toiset reenit mutta siitä ei olla vielä varmoja. Reenit meni tosi hyvin! Parannuttiin paljon ja oon niin ylpee ku ekaks ei saatu millään yhtä nostoa tehtyä mun nosto porukassa mutta saatiin se lopulta menemään hyvin! Mutta mun käessä on aivan järjyttömän iso mustelma! Siihe sattuu paljon ja on vähän turvonnukki, huhhuh. Reenejen jälkeen tulin äitille, mutta päätin mennä pariks tunniks iskälle sittenki. Iskällä tein läksyjä ja kattelin telkkaria. Tulin silti yöks äitille ja Tapio oli tuonu tänne pari kaveria... Täällä mua sitte ootteli seittemän tyyppiä. Onneks ne ei viipyny kauaa. En siis vihaa niitä tai mitään mutta nooh en tiiä oli ne ihan mukavia, mutta mun piti olla vaan mun huoneessa. Ku ne lähti kiirehin tänne alas koneella ja kohta meen suihkuun. Ei muuta :) Heiheei!


XDDDD

Mun uus ihana serkku :3 xx



:,)

vammaneeeeeen <3



heh


hehe tein pari muutosta huoneeseen :-)



Meijän nykynen tanssisali!





-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti