keskiviikko 15. toukokuuta 2013

You're the smile on my face


Heippa! Tänään on ollu ihanan aurinkoinen päivä! Kesä lähestyy! :3 Koulua oli kaheksasta kahteentoista. Oli lyhyt päivä ku illalla on kevätnäytös. Oli ihanan rentoa koulussa, ku matikassa ope kerto vaan Afrikasta, englannin tunnilla tehtiin sanomalehdet loppuun ja kuviksen tunnilla katottiin tylsää elokuvaa. Koulun jälkeen Jemppu tuli meille auttamaan mua siivoomaan mun huone. Makoiltiin myös trampalla ku olin nii lämmin. Tahon jo laittaa shortsit kouluun ja saada rusketuksen! Viime kesänä en tehny mitään ja löhöilin vaan sisällä. Tästä kesästä toivottavasti tulee paljon parempi ja tahon nähä kavereita paljon ja nauttia ihanasta säästä, jos sellanen tulee! Muuta ei sitte tästä päivästä. Loppuun laitan kuvia ja "7 facts about me". Mooi!

7 Facts About Me:

1. Tykkään nukkuu sukat jalassa.

2. Oon syntyny Malesiassa. 

3. Rakastan syyä mäkkärissä ranskalaisia dipattuna jäätelöön! 

4. Pikku lapset/vauvat on musta ihania.

5. En tykkää ollenkaa riidoista tai jos jotkut huutaa toisille! 

6. Oon nautiskelia ja syön yleensä ruokani hiiiitaasti.

7. Tykkään suunnitella juttuja etukäteen ja toteuttaa ne myös!

ihana XDD <3










Danii <3
 -ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti