keskiviikko 1. tammikuuta 2014

It's 2014!

Hyvää uutta vuotta 2014 kaikille! Vau siis 2013 on menny niiiiin nopeesti ohi! Miten aika menee näin nopeesti? On ollu silti ihan huippu vuosi! Oon tutustunu moniin ihmisiin ja mulle ainakin 2013 on ollu yks parhaimmista vuosista :-) Toivottavasti 2014 ois myös iloinen ja nää kaikki huiput ihmiset jotka on nyt mun elämässä, on vielä mun elämässä sillonkin. 


Uuden vuoden vietin perheen ja kavereiden kanssa. Luntakin alko satamaan ja kaikki näytti taas paljon talvisemmalta! Aamun vietin äitin kanssa ja tehtiin burgereita. 


Viideksi menin iskälle jossa kateltiin muiden ilotulituksia ja kyllä me itekki pari rakettia ammuttiin haha. 




Illalla menin vielä Amandalle yöks Pepin kanssa :) Leikittiin tähtisädetikuilla, ammuttiin raketteja, räjäyteltiin papaatteja, kuunneltiin musiikkia, valettiin tinoja ja pelleiltiin ulkona. Oli ihan super hauskaa! Naurettiin paljon ja mentiin sitten neljältä nukkumaan.







Tänään piti herätä jo yheltätoista, sillä mää ja Amppu mentiin kattomaan Justin Bieberin Believe -elokuva! Aivan huippu leffa. Itkin koko leffan ajan. Oikeestaan en ees itkeny, vaan märisin. Leffasa näki minkälainen Justin on artistina ja ihmisenä, sekä millainen sen elämä on ja muuta sellasta. Mulla ei ees riitä sanat kuvailemaan miten ilonen olin elokuvan aikana, mutta kaikki kattomaan se! #ProudBelieber


Leffan jälkeen menin mun kummitädille jossa mua ja muita sukulaisia odotti paljon herkkuja. Juteltiin ja leikittiin mun serkun, Ronin kanssa.






 Mulla ei oo mitään suunnitelmia huomiseksi, niin aattelin tehä sellasen My 2013 -postauksen? Eli kerron parhaimmat muistot jokasesta vuoden 2013 kuukaudesta :) Laitan myös kuvia!

-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti