perjantai 24. tammikuuta 2014

Friends

Mooi! Tän viikon oon viettäny kouluhommien ja kavereitten parissa. Oon viettäny aikaa kavereiden kanssa yllättävän paljon, mutta nyt mulla on mennytkin kaikki koulu jutut huonommin, heh. Oon unohtanu tehä läksyt, lukea kokeisiin ja kaikkea muuta... nyt pitää skarpata! Mulla on ollu silti onneks toosi mukava viikko! Varsinki kavereitten kanssa. Ollaan käyty kahviloissa ja tehty kaikkea epätarpeellista. Keskiviikkonakin oltiin menossa meille Pepin ja Jempun kanssa, mutta mentiin vahingossa väärään bussiin. Päätepysäkillä alko pikkune paniikki vaikka koko juttu nauratti meitä. Oltiin ihan jäässä ja välillä lämmiteltiin kaupassa. Kun sitten lähdettiin etsimään mun taloa, huomattiin, että oltiin kävelty ympyrää ja päädyttiin samaan kauppaan... vihdoinkin mun iskä sitten vastas puhelimeen ja saatiin kyyti kotiin. Oli ainakin toisenlainen päivä! 







ps. tein nyt vihdoinkin instagramin (jonne pääsee tästä) niin käykää seurailemassa & jos en postaile tänne monesti, niin sieltäkin näkee mitä mulla kuuluu :) ! Mutta en siis todellakaan oo vähentämässä postailua täällä bloggerin puolella! 

-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti