lauantai 11. tammikuuta 2014

First week of school

Heippa! Nyt on sitten koulukin alkanu ja vieläkään unirytmi ei ole kohallaan. Kaks päivää ehtiin olla koulussa, mutta sitten yhtäkkiä muhun iski hirvee kuume! Kuumeen lisäksi, mulla on nenä ja korvat koko ajan tukossa. Eli to-pe oon maannut vaan sohvalla ja katellut Pretty Little Liars -sarjaa. Puol vuotta sitten aloin seuraamaan tota sarjaa, mutta sitten kyllästyin siihen. Nyt kun en keksinyt mitään tekemistä sairaana, aattelin alkaa kattomaan tota sarjaa uudelleen ja oon ihan koukussa! Kiitos kaverit <3 Toivon, että parannun viimestään maanantaiksi, koska sillon alkaa taas treenit! Oon niiin innoissaan kun alkaa uudenlaiset treenit, uuden porukan kanssa. Ainut juttu joka jännittää on se, että en urheillut koko loman aikana (ja nyt vielä kun oon sairaana niin oon ottanu vielä rennommin), eli mun kunto on varmaan iiihan pyllystä... Oh well! Kyllä mää urheiluun pian totun haha! Tänä vuonna mulla onkin kolmesti cheerleading treenit ja ehkä alan käymään salillakin :) Entiiä kyllä kerkeenkö alkaa käymään salilla kun en viime vuonnakaan ehtinyt melkeen ikinä nähdä kavereita ja mulla oli vaan kahesti treenit. Saa nähä :-) Mutta nyt tää kirjotteleminen alkaa tekemäään mulle vielä enemmän päänsärkyä niin taidan lopettaa tältä päivältä ja mennä takasin peiton alle, heiheii!






-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti