lauantai 18. tammikuuta 2014

It feels like I'm missing my blessings

Heippaa! Tän viikon koulupäivät on menny tosi nopeesti. Meillä loppu jo kaheltatoista keskiviikkona ja perjantaina alko vasta kymmeneltä! Oli ihanaa herätä perjantaina ilman, että nukutti! Eipä ikinä nukuttais arkiaamuisin... mutta mää oon kyllä tottunu tähän arkeen paremmin. Oon saanu jotenkin kaikki mun arkijutut tasapainoon ? Tai siis meen aikasemmin nukkumaan, ehin treeneihin hyvin ja jaksan siellä urheilla, teen yleensä läksyt jo heti ku pääsen kotiin ja mulla on välillä onneks aikaa vielä kavereille :) Haha kuulostampa mää tosi "kiltiltä tytöltä"! Muttamutta treenit on siis menny myös tosi kivasti. Ainakin viime torstain treenit oli aivan ihanat! Kaikki stuntit meni! Tän päivän treenit meni ihan semisti, mun flikki on huonontunu... aika paljonki. Pitää taas alkaa treenaamaan sitä! 



Tällä viikolla ilmatkin on kylmentynyt paljon! Ite en vihaa talvea (tai no vain sitä kylmyyttä), koska ulkona on vain niiiiiin kaunista! Varsinkin joskus 12 maissa päivällä, kun kaikki on ihan valkosta & kirkasta ja damn.


Nyt ku on tullu kylmemmät kelit, oon ihan rakastunut mun burberry huiviin! Se on tosi lämmin ja sopii hyvin neuleitten kanssa :)  


Tänään treenejen jälkeen katsoin telkasta Justin Bieberin spesiaalin (osa 1) äitin kaa!! Yhdessä itkettiin koko leffan/sarjan loppuun asti haha. Ensi viikolla pitää vielä kattoo se kakkos osa!



Hehe nyt tuli kyllä monesta eri jutusta asiaa! En oo muutes ehtiny räpsiä monta kuvaa kameralla tällä viikolla niin pahoittelut noista joistakin huonolaatuisista kuvista jotka oon ottanut kännykällä :-) Moikka & hyvää viikonloppua!

-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti