tiistai 14. tammikuuta 2014

Baby nobody else gotta know

Jes just ja just parannuin maanantain ekoihin treeneihin! Maanantaina mulla alko siis taas cheerleading treenit uuden joukkueen kanssa :-) Kaikki tuntu tosi kivoilta ja saatiin kuullakkin vähän mitä kaikkea meidän tulevaan esitykseen tulee! Oli ihana tunne laittaa pitkästä aikaa kaepat jalkaan ja päästä muutenkin urheilemaan. Olin vähän ruosteessa ja niin kuin arvelinkin mun kunto oli laskenu... Oon ollu koko ajan kun oon harrastanu cheerleadingiä nostaja, mutta viime treeneissä musta tulikin... Takari? Olin vähän shokissa, mutta takarina oleminen olikin tosi kivaa! :) Kyllä mää siihen totun ja ihan mukavaa pieni vaihtelu heh. 


Muuta nyt ei ookkaan oikeen tapahtunu niin aattelin kertoo teille mun parista raikkaasta aamupala vinkistä ;-) 

Hedelmä smoothie/fruitie

Yhtenä päivänä teki niin mieli jotakin raikasta smoothieta, että etsin kaapeista kaikki mahdolliset hedelmät ja nakkasin ne tehosekoittimeen. Lopputulos olikin taivaallinen haha! Ainakin omaan makuuni. Smoothieen menee siis 1x appelsiini, 1x banaani, 1x kiivi ja aika pieni pussillinen mansikoita!




Jugurttia myslillä ja mandariinin palasilla

Tää toinen aamupala vinkki ei oo mitenkään erityinen, mutta tosi helppo ja hyvä! Eli mansikkajugurttia johon vain lisäät mysliä ja mandariinin palasia :-) Haha uskon, että tosi moni on kokeillu tätä, mutta ite en ainakaan ois uskonu, että mandariinin palaset sopii jugurtin ja myslin kanssa!


-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti