sunnuntai 31. elokuuta 2014

Motivation

Heh tää uus postaus tulikin aika pian nyt kun oon sairaana! Mulla on ollut niin tylsä päivä, joten mulla on vihdoinkin ollut aikaa miettiä asioita. Yksi iso asia mitä tänään oon aatellut melkeen koko päivän on cheerleading. Muistan kun kesäloman jälkeen mulla ei ollut ollenkaan motivaatiota cheerleadingiin, mutta äiti käski mun vielä käyä ainakin pareissa treeneissä. Mun motivaatio oli niin alhaalla, koska mun kunto oli laskenut kesän aikana, akro oli huonontunu paljon ja meillä ei ollut hyvä joukkuehenki viime kaudella. Nyt kun oon käynyt tän kauden noin 12 treeneissä, mun motivaatio on tullut takaisin! Tahon oppia niiin paljon kaikkea uutta ja en voi ees kuviailla sitä tunnetta, kun joku vähän haastavempi stuntti onnistuu! Meidän joukkuehenkikin on parantunut tosi paljon joka on hyvä juttu. Huomasin vasta oikeestaan eilisen treeneissä että mun motivaatio on tullut takasin, sillä en voinut treenata ja se kun näin muiden treenaavan, teki mut niin kateelliseksi haha. Onneksi en lopettanut! Taidan ehkä lopettaa kun ysiluokka alkaa, vaan sen takia että viimeinen kouluvuosi menisi hyvin :D 








kuvat ovat cheerquotes.tumblr.com & cheer-quotes.comista!

-ppinjaa

2 kommenttia:

  1. Milloin viimeksi sinulla oli iso hiusletti harkoissa? Sitä minäkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mitä ihmettä XD mitä siitä vaikken käytä hiuslettejä harkoissa?

      Poista