lauantai 30. elokuuta 2014

Heyyy

Moikka! Tässä postauksessa aattelin kertoa mitä mulle kuuluu just nyt ja en tiiä laitanko loppuun kuvia, mutta saa nähdä. Tää päivä on ollu hirvee. Oon kovassa kuumeessa, mutta idioottina lähdin silti katsomaan ehkä maailman parhaimpia reeneijä, joissa itse en voinut tehdä mitään. Suoraan sanottuna olin tosi kateellinen kaikille mun joukkuelaisille jotka sai reenata, koska just nyt ku oon sairaana, niin oisin voinu reenata vaikka koko päivän! Ok en nyt ehkä, mutta asdfghjkl. Tänään on myös tosi ihana ilma ja aurinko paistaa, mutta onhan se ihan kiva sisälläkin olla. Koko päivä. Jes. Kurkkukin on niin kipeä, että en voi syyä melkeen mitään :( Viisi asiaa jotka on onneksi mun päivästä tehnyt paremman on:
1. Bussin aivan älyttömän mukava kuski
2. Kaikki kaverit reeneissä 
3. Mulla on vielä jaksoja jäljellä Orange Is The New Blackissä jeeee
4. Mun lemmikit huomaa että mulla on paska päivä, joten ne yrittää piristää mua koko ajan haha :D
5. Ja onneksi musiikki on olemassa! 

 Yhyyy tässä koneen ääressä tulee kylmä niin taidan lähtä takaisin tuonne peiton alle, mutta ennen sitä tahdon sanoo pari juttua mun blogista! Oon huomaanut, että vaikka tykkään tosi paljon kirjotella tänne blogiin niin nykyään mulla ei oo ollenkaan aikaa tälle. Ajattelin jo lopettaa koko homman, ku mulla on niin paljon hyvää ja pahaa menossa elämässä niin tahtoisin keskittyä niihin enemmän. MUTTA taidan nyt vähän aikaa vielä kirjotella tänne, mutta tosi harvoin. Saa nähdä. Ku kaikkea on meneillää nyt mun elämässä niin tahtoisin kertoo kaikesta jollekkin, mutta sitä tyyppiä en oo vielä löytänyt. Mulla on maailman parhaimmat kaverit, mutta en taho ärsyttää niitä mun jutuilla vaikka ne onkin aina mun tukena josta oon tosi kiitollinen :) Olipa deeeeep haha.

-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti