sunnuntai 17. elokuuta 2014

Tuliaiset Kiinasta

Heippa! Tänäänkin olen sairastellut kotona, vaikka Jemppu kävikin välillä piristämässä mua! En oo mitään ihmeellistä tänään tehnyt, mutta oon kyllä värkännyt huomiseksi yhtä uutta videota ;-) Kummiskin, tässä postauksessa vihdoinkin esittelen teille tuiliaiset joita oon saanut Kiinasta. Iskä tietää mistä pidän, sillä melkein kaikissa tuliaisissa on jotain pinkkiä! 

 1. Musta croptop tekstillä "Live Right Now"


2. Harmaapinkki pitkähihainen urheilua varten, jossa on toppi myös tuolla alla. Tykkään tosi paljon tosta pienestä tekstistä, joka on tuossa taskussa! 


3. Collegetoppi (?) myös urheilua varten jossa lukee "Break the Rules". Tuota  voi käyttää normaalina paitana, mutta itse tulen varmaan käyttämään tuota urheiluun.


4. Heh taas urheilua varten tuollainen isokokoinen pinkki t-paita, jossa on pientä tekstiä. 


5. Iso pinkki meikkipussi, jota oon tarvinutkin!


6. Kätevä pieni pinkki peili, jonka oon ottanut mukaan kouluun.


7. Siro pinkki vyö


-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti