keskiviikko 17. syyskuuta 2014

My happy little pill

Heloou! Äh ärsyttää kun en oo niin pitkään aikaa kirjotellut, koska nyt mulla on paljon asiaa! Tai no aina kun oon aatellut kirjotella tänne, niin päähän on tullut kauheesti asiaa, mutta nyt kun oikeesti tulin tähän koneen ääreen niin saa nähdä tuleeko sitä juttua niin paljon. En ees tiedä mistä alottaa haha. Niiin paljon kaikkea on tapahtunut & oon muuttunu aika paljon :D Muut ei ehkä huomaa sitä, mutta oon lähiaikoina alkanu miettimään, että mitä ihmettä en oo ennen ollut tällänen. Esimerkiksi oon tosi väsynyt. Mutta en sillä tavalla, että tarvisin lisää unta, koska nukun riittävästi. Mun perusilmeseen koulussa kuuluu väsyneet ja ilmettömät silmät ja mun suupielet menee alaspäin. Ainakin tunneilla. Mikä muuttu koulussa, että oon jo nyt ihan puhki? Kavereitten kanssa on parempi olla, mutta miks pelkään koko ajan että sanon jotakin väärin? Nehän on mun pitkä aikasia kavereita! En myöskään osaa kieltäytyä asioista, joita en oikeasti tahtoisi tehdä which sucks. Pääsin kisajoukkueeseen, mulla on tullut hyviä arvosanoja kokeista, mulla on ollut tosi hauskaa kavereitten kanssa, mutta silti mua itkettää. What the fuck :D?! Entiiä mistä tää johtuu joka on se vaikein ja tyhmin asia tässä koko jutussa. Mutta sitten vähän muista ei niin #deep asioista haha. Koulukuvat on tullut ja entiiä mitä aatella niistä.... :D Ei todellakaan mun parhaimpia kuvia, vaikka mun koulukuvat ei oo koskaan onnistunut heh. Tykkään tosi paljon tosta meijän kaverikuvasta, koska siinä on just kaikki mun lähimmät ystävät ja haha entiiä, se on vaa kiva lol. 



Oon myös käyny shoppailemassa ja löytäny sellasia vaatteita, joista oikeesti ite tykkään joka on tosi hyvä juttu :)! Siis oon ennenkin ostanu sellasia juttuja joista ite tykkään, mutta ne on ollut joskus sellaisa "lol ostampa tän ku tää on ihan kiva ja niin halpa". Nyt oikeesti mietin mistä tykkään ja ei se aina haittaa vaikka joku vaatekappale on hieman kalliimpi, koska tuun käyttämään sitä sitten kauemmin. 




Hei mutta vaikka kirjottelinkin alussa ton ison deep tekstin, niin se ei tarkota, että mulla ei olis kaikki hyvin! :D Tuo kuulosti ehkä vähän rankemmalta kun mulla oikeesti on :) 


-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti