maanantai 22. syyskuuta 2014

Now I got everything except you..

Helloou! Ajattelin tulla ihan vaan jostakin tänne kirjottelemaan, koska oon tosi kovassa kuumeessa! Ehkä mun pitäisi mielummin sitten olla kyllä nukkumassa... Anyways! Eilis illasta muistan vaan sen, että itkin varmaan kolme tuntia putkeen kun mulla oli niin kova kuume heh. Muistan myös kun tuntu siltä että koko talo tärisee ja mulla varmaan kesti noin 5 minuuttia päästä portaat ylös. Onneksi äiti tuli eilen Helsingistä ja toi mulle muffinssin Starbucksista haha!



Tänään mulla on ollut parempi olo, mutta nyt illalla tuntuu että tää kuume on nousemassa taas.. Noh kuiteskin oon viettänyt tän päivän sängyn pohjalla, sekä tumblrissa. Oon ihan addiktoitunu taas tumblriin! Siellä on niin ihania kuvia, ja saan niin paljon kaikkea inspiraatiota sieltä lol. Mun tumblr siis on: http://ppinkpperfection.tumblr.com/ jos joku tahtoo käyä kattomassa! Hmmm mitäköhän muuta..... ai niin! Kävin ostamassa tosi kivat saappaat keskiviikkona! Eli noin viikko sitten. En ollut suunnitellut ostavani tollasia kenkiä, mutta kaupassa jotenkin vain tykästyin noihin! 



Vähän hyppi tää mun postuaksen aihe tänään heh. Noh mitäpä pienistä, nyt jatkan tätä parantelemista! Oijoi tuo rimmas vähän haha. Heippa!

-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti