maanantai 6. lokakuuta 2014

All I'm looking for is love

Heipppa! Tänään on mun nimipäivä ja olin koko päivän oottanut, että jotain erikoista tapahtuisi haha. Oon aina pitänyt nimipäivistä, koska tykkään siitä ideasta, että omaa nimeä juhlitaan! Noh kuiteski, koulupäivä meni päin pyllyä, mutta kun kertoin tästä äitille, niin se ehdotti että mentäis kahville koulun jälkeen. Se kävi mulle 8) Peppikin tuli mukaan lol. Ehkä se oli se erityinen asia joka tänään tapahtui. Ei mikään iso, mutta ihanasti aateltu! 


Anywaaays tahtoin kertoa tässä postauksessa pääosin mun sunnuntai-päivästä! Olin ollut just Pepillä yötä, ja saatiin aamulla heräillä iiiihan rauhassa. Niillä ei ollut ketään kotona niin kuunneltiin musiikkia ja juteltiin kaikesta. Päätettiin kuiteskin, että ei aijottu viettää sunnuntai päivää ihan vaan kotona, joten käytiin suihkussa, meikattiin ja suunnattiin kaupungille! Kaupungissa vaan kateltiin/osteltiin vaatteita ja haaveiltiin.... heh. Käytiin myös kahvilla jossa selailtiin Hullujen Päivien katalogia ja haettiin ranskalaiset ettei tulis nälkä bussissa haha. Eli meillä oli kunnon tollanen tyttöjen päivä, joka oli musta tosi kiva! Hyvä loppu viikonlopulle vaikkei mua ois haitannut, että se ois jatkunu.







-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti