tiistai 8. heinäkuuta 2014

200. postausta takana!

Moikka! Tää postaus onkin mun kahdessadas postaus ja sain onneksi kivan idean tähän erikoispostaukseen! Entiiä ollenkaa mikä tälläisen postauksen nimi on mutta, kerron tässä itestäni vähän erillaisella tavalla :-) Let's get started! 

Minä:


Mulla on ihana ja tosi erikoinen perhe, niitten kaa ei oo koskaan tylsää!:


Oon tosi kiitollinen mun ihanista ystävistä. Mulla on aina parasta aikaa niiden kanssa ja huippu muistoja!:



Harrastan cheerleadingiä ja oon harrastanut sitä yksi ja puoli vuotta. Tällä hetkellä olen joukkueessa nimeltä Kristallit:


Oon harrastanut myös tanssia, sekä ratsastusta ja vieläkin pidän molemmista urheiluista!:


Mun vanhemmat on eronnut, ja musta on tullut tositosi hyvä ystävä mun yhden "siskopuolen" kanssa:


Oon asunut Kiinassa ja Malesiassa, sekä ollut yli 18 maassa:


Idolini on Justin bieber (koneessani ei toimi iso b!) ja näin hänet 26.4.2013:


Otan tosi paljon kuvia kavereiden kanssa, mutta otan myös kuvia esim. maisemista ja ruuasta:


 -ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti