maanantai 3. maaliskuuta 2014

And the trumpets they go

Lomaaaa! Vihdoinki on loma ja voin vaa ottaa chillisti! Luulin että mulla ois lomalla koko ajan kiire (tai ainakin toivoin niin) kavereitten kanssa, mutta melkeen kaikki lähti laskettelemaan ja tänäänkään en oo tehny muuta kun vain läkysjä. Läksyjä lomalla!! Yritän tehdä nyt vaan kaikki koulujutut että loppulomalla ois rentoa. Oli mulla aamulla vähän seuraa, mutta tää iltapäivä onkin mennyt tosi tylsästi. Noh lauantaina oli treenit (joita muutes ei nyt ole viikkoon) ja ne meni tosi hyvin! Oli vain vähän porukkaa, joten valmentajat pystyi auttamaan ja opettamaan enemmän akrossa. Stuntteja ei oikein sitten pystytty tehdä, mutta flikki mulla vähän parani :) Treenejen jälkeen haettiin mulle uus puhelin! En pystynyt tuohon mun vanhaan puhelimeen lataamaan mitään, joten vaikka tuo uus puhelin onkin vaan joku perus samsung, nii ite tykkään siitä tosi paljon! Nyt ymmärrän miks kaikki menee aina niin myöhään nukkumaan :D 


  
Sunnuntaina (eilen) Annika ja Ansa tuli meille yötä! En ollut nähnyt kumpaakaan pitkään aikaan joten oli ihanaa pitää pitkästä aikaa tyttöjeniltaa jossa kerrottiin kuulumisia, syötiin ja kuunneltiin musiikkia. Hitsi oli oikeesti niin mukava ilta :-) toivottavasti kerkeisin nähä kumpaaki vielä toisen kerran lomalla!


Anteeks tosta laadusta muutes! Oli eilen niin paljon tekemistä, etten kerennyt ottaa kuvia kameralla :-) 

-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti