torstai 27. helmikuuta 2014

I never thought that it'd be easy

Heippa taas! Viime perjantaina mulla oli jo parempi olo, joten menin kouluun ja nyt oon ollu tän viikon koulussa, sekä käynyt treeneissä :) Vielä mulla on vähän nuhaa, mutta oh well. Oon oikeastaan vaan yrittänyt päästä takasin koulurytmiin, mutta viikonloppuna kyllä juhlittiin mun kaverin synttäreitä Robert's Coffeessa! Syötiin kaikenlaisia herkkuja ja juteltiin. 


Illalla vielä synttärisankari Jemppu ja Peppi tuli meille yötä! Tehtiin taas kaikenlaista tarpeetonta, mutta oli ihan super hauskaa! Kuunneltiin musiikkia, naurettiin ja oteltiin kuvia :-)



Keskiviikkona meillä loppui koulu jo yhdeltä, joten lähdettiin tyttöjen kanssa Pannuun syömään! En ollut ikinä käynyt siellä, mutta ruoka oli kyllä tosi hyvää ja hintakaan ei ollut tosiaankaan paha. Kaikilla tuntu olevan myös kivaa ja saatiin jutella rauhassa!





Vielä yksi koulupäivä ja sitten alkaa hiihtoloma!! Toivottavasti sillon ois aikaa postaillakkin ja tapahtuisi muutakin kun vain kouluakouluakoulua. Tänään mulla on myös treenit ja valmentajat katsoo, ketkä pääsee kisajoukkueeseen. Jäännittää! Pitäkää peukkuja :) 

-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti