keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Sick

Vihdoinkin mulla on edes vähän parempi olo, että pystyin tulemaan tänne kirjoittelemaan. Oon siis tällä hetkellä sairaana, enkä tarkota että mulla ois pientä flunssaa vaan oon korkeessa kuumeessa ja oon välillä aivan sekasin. On tää kuume nyt vähän laskenut, mutta silti mulla on ihan törkeen huono olo. Oon ollu sairas sunnuntai-illasta saakka ja en pääse ehkä huomennakaan kouluun. Aina kun oon pois koulusta, siellä tapahtuu jotain erikoista! Tänäänkin meidän koululle tuli Axl Smith ja maanantaina mulla ois ollu kolme tuntia lyhyempi päivä. Tuntuu ihan oudolta, että menisin joku päivä kouluun. Oon ihan jäljessä kaikista koulu jutuista. Mulla ei oo kirjoja kotona, enkä muutenkaan oo voinu kattoo mitään pientä tekstiä, koska mulle tulee heti päänsärky. Mua vähän pelottaa, että mitä kaikkea mää tähänkin postaukseen kirjotan, koska oon nyt vähän pihalla kaikesta!:D En oo pystyny käyä treeneissäkään ja just lauantain treeneissä olin oppinut arabiflikin ja toivon yli kaiken, että tuun uskaltamaan sen heti kun pääsen treeneihin! Aaaaapua nyt oon kirjottanu aivan liikaa enkä ymmärrä miten oo pystyny siihen. Nyt sairaana en oo otellu kuvia, mutta viime perjantaina kun oli ystävänpäivä niin sillo tuli oteltua pari kuvaa! Rakastan ystävänpäivää kun sillon ihmiset on yleensä ilosia ja kaikki vaan halailee ja love is in the air haha! Perjantaina Jossu tuli myös meille ja vietettiin rentoa tyttöjeniltaa :-) !





 
Vaikka olin maanantaina huonossa kunossa, oli ihan pakko mennä viettämään isoveljen kakskymppisiä iskälle. Tärisin ja olin ihan kalpee, mutta anything for my bigbrother! 




-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti