keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

Iso-Syöte!

Heiii! Voi että oli huippu päivä! Lähettiin siis koko koulun kanssa isosyöttelle laskettelemaan ja päivä meni tosi mukavasti :) Bussi matka syötteelle meni ihan kivasti, löhöiltiin peittojen alla ja juteltiin. 




Kun vihdoinkin päästiin isosyötteelle, menin vuokraamaan laskettelukamat jossa kesti 1,5 tuntia. 1,5 tuntia!! Oli ihan hirveetä, mutta onneksi pari kaveria oli mun kanssa jonottamassa. Vuokrauksen jälkeen pääsin vihdoinkin mäkeen! Laskettelin vähän kaikkien kanssa, joka oli tosi hyvä juttu :-) Oi että oli ihanaa pitkästä aikaa lasketella! Hitsi ku en laskettele enemmän! Laskettelun lisäksi käytiin porukalla syömässä hampurilaiset ja käytiin myös kaakaolla. Olin tosi ilonen koko päivän! Olin mun parhaitten kavereitten kanssa ja ajattelin koko ajan, että miten tärkeitä ja ihania ihmisiä mulla on elämässä! Ilmakin oli aivan täydellinen. Oli kirkas ja aurinkoinen ilma, eikä mulla ainakaan ollut ollenkaan kylmä!





Paluu matkalla syötiin vielä lisää ja juteltiin/pelattiin lopussa melkeen koko seiskaporukalla, joka oli musta ihanaa koska saatiin vihdoinkin tutustua ja viettää aikaa kunnolla yhessä! Mutta ei kait mulla muuta! Oli siis aivan ihana päivä ja ens vuonna uudelleen ;)

-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti