keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

1 year of blogging!

Tänään onkin vuosi siitä kun aloin bloggailemaan tänne! :) Haha tää mun blogi on kyllä vaihtunut tosi paljon! Välillä vähän nolottaakin nuo vanhat postaukset, mutta aijon silti jättää ne tänne, että voin itse lukea niitä kun oon vanhempi. Tänään kuitenkin ajattelin tehdä tän yhden vuoden bloggailun kunniaksi pienen erikoispostauksen. Eli tää postaus on sitten "My February Favorites!" Ei tää nyt mitenkään niin ihmeellinen postaus tule olemaan, mutta en oo ikinä tehnyt tällästä :) 

1. Äiti osti mulle tälläsen söpön penaalin! Ton mukana tuli myös samanlainen vihko, mutta tuo penaali on ollut enemmän mulla käytössä :) Tuo on kivan pirtsakka ja iso! 

2. Verigreipin tuoksunen suihkugeeli. Ahh oon ihan rakastunut tuon tuoksuun! Se on niin tyttömäinen ja fresh. Vaikka sainkin tuon jo joululahjaksi, viime kuussa aloin tuota vihdoinkin käyttämään!


3. Victoria's Secretin Sheer Love hajuvesi. Tääkin on niin hyvän tuoksunen ja pinkki heh. 


4. Lempi käsikoru! Löysin tän Tukholmasta ja tää on musta tosi kiva :-) Tää oli myös halpakin.

 
5. Heh nukun nykyään sukat jalssa, koska mulla on aina niin kylmä! Siksi oon käyttänyt näitä sukkia nyt paljon. Nää on niiin söpöt ja tosi lämpimät!


6. Mun oma ihana sänky <3. Oon ollut tosi monesti koulun jälkeen väsynyt ja heti kun oon päässyt kotiin, oon romahtanut tuohon ja nukkunut about tunnin! 


ps. kiitos teille lukioillekkin :) !! 

-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti