tiistai 22. lokakuuta 2013

Huomenna Turkkiin!

Heloou! Pääsin sittenkin tänää vielä kirjottelemaan tänne ja huomenna ois lento Turkkiin! En malta oottaa, että pääsen lämpimään, saa ottaa aurinkoa, uida, ostella paaaljon & syödä hyvää ruokaa :) Haha sain myös eilen kuulla etten oo menossa Alanyaan......... vaan ANTALYAAN. Hehe pikku virhe ;) Eikä olla menossa huomenna autolla Vantaan lentokentälle vaan VAASAN lentokentälle. Huhhuh mitä mää oon oikeen kuullu!:D Kyllä tuo Antalyakin näyttää tosi mukavalta! Nyt tosiaan oon täällä Seinäjoella mummolassa. Tulin tänne eilen junalla ja vietin eilisen, sekä tän päivän sairastellen...... Mulla on vähän kurkkukipeä, yskä ja nuha, mutta kyllä tää tästä. Onneks mulla ei oo mitään kuumetta! Muuta ei tällä kertaa :) Laitan pari kuvaa mitä oon täällä Seinäjoella (sekä junamatkalla) otellu plus vähän kuvia Antalyasta, moimooi!






ANTALYA <3



Sääkään ei näytä ollenkaa pahalta!


-ppinjaa

2 kommenttia: