tiistai 8. lokakuuta 2013

I still believe in love

Mooikka! Syysloma ja Alanya lähenee jeejee! Nyt on koulussa paljon kokeita ja projekteja, mutta sitten ku oon syysloma nii ei onneks oo mitään mistä stressata. Viime viikonloppu meni tosi mukavasti! Lauantaina reenit meni ihan hyvin ja reenejen jälkeen mentiin Annikan kanssa sen siskolle yöks! Olin aatellu, että siitä viikonlopusta ois tullu tosi kiireinen ja stressaava, mutta ei! Kateltiin Anskun kanssa melkeempä koko viikonloppu telkkaa, syötiin hyvin ja juteltiin kaikesta. Taas oli kertyny tosi paljon juteltavaa ja kuulumisia! Sunnuntaina oli mun nimipäivä ja vaikka se on tärkee päivä mulle, ei sitä oikee ehitty juhlia, mutta illalla herkuteltiin äitin kanssa dipilllä ja porkkanoilla + kurkuilla :) 






Tää viikko onki alkanu sitte ihan mukavasti :) Koulussa oon ollu ihanien kavereitten kaa, kotona tehny läksyä ja sitte pitääki mennä jo nukkumaan! Tosi nopeesti menee nykyään päivät :( Muuta ei oo kerenny vielä tapahtua. Menkääs muutes kuuntelemaan Justin Bieberin uus biisi HEARTBREAKER<3! Loppuun vielä näiltä päiviltä kuvia (ma+ti), heiihei! 

MAANANTAI:







TIISTAI:


ootd


-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti