tiistai 1. lokakuuta 2013

You are my love, you are my heart

Mooikka! Laitan ekaks ne kuvat siitä ruuasta mitä tehtiin iskällä joskus kauan aikaa sitten ja mitä kaikkia tuliaisia sain iskän tyttökaverilta. 





Viime viikonloppuna menin tädille hoitamaan äitin kanssa mun serkkua, Ronia! Leikittiin Ronin kanssa ja tehtiin ruokaa nii mun täti sai vähän huilata. Roni oli oppinu tekemään eri ääniä ja hymyili monesti sen ihanalla hampaattomalla hymyllä. Mun hymy yletty korviin asti ku se ihanuus nauro ja välillä huomaamatta se imi mun sormeaki haha! Keksittiin myös hauska leikki missä pitelin Ronia ku se innoissaan pomppi. Huomenna Roni tulee meille ja taas saa leikkiä sen kanssa! Oli kyllä ihana viikonloppu ja vauveli oli kasvanu jo paljon. Sunnuntaina Amppu tuli käymää meillä ja opetti sitten mulle vähän espanjaa, sillä kohta on koe enkä osaa mitään!




Manuki oli mukana!

rakas :*



Eilinen ja tää päivä on menny mukavasti! Oon syöny hyvää ruokaa eikä oo ollu nii paljon läksyjä. Tänää sain myös kuulla, että kolmen viikon päästä lähen Alanyaan!! Jee en oo piiiiitkään aikaan käyny ulkomailla :) Tiiän, että jossain postauksessa kertoin, että oon menossa ehkä Turkkiin, mutta nyt se on varmsistettu! Lähen sinne oliko 23 päivä tätä kuuta mummun kanssa ja ollaan siellä viikko. Koulua tullee vähän skipattua, mutta damn en kyllä peru lippuja! Hotelli tulee olemaan lähellä rantaa ja jotain iso hedelmä/ruoka kojua. Mukaan tulee myös mummun pari kaveria jotka on käyny Alanyassa tosi monesti, nii hyvä ettei tarvi alkaa suunnistamaan. Ne sitten kertoo missä kannattaa shoppailla ja muuta sen sellasta. Mummu maksaa lennot, hotellin ja ruuat ja ite maksan sitten kaikki shoppailut eli vaatteet, korut yms. Mulla on vähän itellä rahaa, säästöpossussaki on pari kymppiä, saan äitiltä ja iskältä rahaa ja aattelin mennä mummolaan töihin niin sieltäki sais vähän rahaa :) Sillä nyt ku oon menossa halpaan maahan, niin aijon sitte shoppaillakki kunnolla! Toivottavasti. Huhhuh, nyt tuli kirjotettua aika paljon niin tässä vielä kuvia tästä päivästä sekä tiistaista, plus vähän kuvia miltä se Alanya näyttää ;) Moikkaa!

Alanya




OOTD

Menkää kyselemään!!

http://ask.fm/pinja_maria

-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti