lauantai 5. lokakuuta 2013

I can put a smile on you

Heippa! Tää viikko on menny tosi ihanasti! Oon ollu melkein koko ajan ilonen ja kaikki on hyvin :-) En voi silti paljoa kertoa nyt näistä viime päivistä ku mulla on tänään vähän kiireinen aikataulu!!

Keskiviikkona koulun jälkeen Roni ihanus tuli meille hoitoon! Kerkesin vähän aikaa sen kanssa leikkiä ja sitten lähdin kiinalaiseen syömään iskän, Yuanyunin ja Tapion kanssa. Oli tosi hyvää ruokaa :)



Torstaina menin koulun jälkeen ottamaan passikuvan ja uusimaan mun passin (19 päivää Alanyaan!!). Iskä ja Yuanyun oli mukana ja käytiin yhdessä myös yhessä aasialaisessa kaupassa sekä kirpputorilla. Siellä aasialaisessa kaupassa oli hirveesti kaikkia ruokia mitä kiinassa oli ku asuin siellä! Ostettiinki sieltä pari herkkua ja ens kerralla ku meen iskälle niin me sitten maistellaan niitä. Kirpparilta en löytäny mitään, mutta autossa iskä antoki mulle ripsarin ja suklaata mitkä se oli ostanu jostaki kaupasta haha! Illalla mulla oli reenit ja tuntu, että en ois reenannu moneen viikkoon! Oli tosi outoa mennä reeneihin ja varsinki ku olin reeneissä takarina enkä nostanu! Oisin tahtonu nostaa ja harjotella ohjelmaa muitten kanssa, mutta oli tietenkin siistä olla takarina haha. 

ootd!

Perjantaina oli heti koulun jälkeen luokkajuhla, sillä yks poika meijän luokalta muuttaa New Yorkkiin:(! Oli tosi paljon ruokaa, ihana seura, hyvää musiikkia ja pelattiin kaikkia pelejä. Oli super kivaa vaikka välillä kaikki vaan istu ja jutteli :) Luokkajuhlan jälkeen mentiin Tapion kanssa mun iskän tädille kahville. Olin ihan täynnä! Oli silti ihanaa nähä sitä iskän tätiäki pitkästä aikaa ja vaikka se onki tosi vanha nii se on vieläki tosi ilonen ja reipas! Kahvittelun jälkeen tultiin vihdoinkin Tapion kanssa kotiin. Ansa, Milla ja Valto lähti aamulla jo omaan kotiin ja äiti ja Jari lähti mökille, joten oltiin koko ilta/yö Tapion kanssa kahestaa. En ollu nähny Tapiota pitkään aikaan nii oli tietenki ihanaa pitää sellasta brother sister iltaa :) Mulla oli myös eilen yhtäkkiä tosi kurkkukipee, sekä sairaan kylmä. Mulla oli päällä collarit, huppari, sukat + villasukat, tosi lämmin pipo ja kaulahuivi, mutta silti tärisin! Onneks tänään mulla on ollu ihan hyvä olo eikä enää ollenkaaa kylmä :) Entiiä mitä eilen tapahtu... mutta nyt mun pitäis mennä pakkaamaan, sillä reenejen jälkeen oon menossa Annikan siskolle yöks (Annikan kanssa teitenkin). Heiheii!





brööö :*


-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti