sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

I feel the love

Heippa! Tän viikonlopun vietin taas kerran sukulaisten kanssa. Perjantaina menin illalla mummolaan ja eipä me muuta tehty kuin juteltiin ja tehtiin tosi onnistuneita marenkeja! 



Lauantaina lähdettiin jo aamulla (jhtnaldiuwzhjfl vihaan herätä aikaisin...) meidän mökille. Oli kiva olla omalla mökillä pitkästä aikaa. Oon ollut nyt kesänä ja muutenkin isovanhempien mökeillä, mutta nyt vihdoinkin lähdin omalle mökille. Mökiltä mulle muistu mieleen niin monta muistoa! Illalla soudeltiin ympäri mökin lampea ja pelattiin porukalla pöytäfutista ja biljardia. 



   
Tänään eli Sunnuntaina mentiin Ranualle! Ja se taisi olla ensimmäinen kerta kun oon Suomessa käynyt eläintarhassa. Vaikka olin tosi väsynyt, Ranualla oli ihan kiva nähdä eläimiä ja oli ihana sää! Oli myös hauska silitellä eläimiä kotieläinpuiston puolella. Lopussa käytiin vielä syömässä ja lähdettiin jo aika aikasin takaisin Oulua päin. Nyt oon taas kotona ja ai että on ihana olla takasin täällä! Nyt pitää nähdä taas kavereita, kun niitäkin on jo niin ikävä haha :-) 
















-ppinjaa

2 kommenttia:

  1. Noi on macarooneja eikä marenkeja (-;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apua niimpä onkin! oon koko viikonlopun aina välillä sanonut vahingossa noita marenkeiksi! :D kiitos kun korjasit :)

      Poista