tiistai 10. kesäkuuta 2014

Mä vien sut rannalle ja iltauinnille

Heippa! Tää kesä on kyllä alkanut niin hyvin! Jokaiselle päivälle on riittänyt tekemistä, mutta oon nukkunut myös myöhään ja yrittänyt olla kiirehtimättä. Mitään spesiaalia tai tosi erikoista ei ole tapahtunut, mutta joka ikinen päivä on ollut aivan ihana! Omasta mielestä jokaisena päivänä ei tarvitse tapahtua mitään erikoita, jos vaan viettää aikaa hauskojen ihmisten seurassa ja jaksaa tehdä asioita, eikä vain jää sisälle yksin puhelimen kanssa. Mutta samalla musta kesällä pitää ottaa vaan rennosti! Asioista voi huolehtia ja itse kiirehtiä sitten vasta kun koulu alkaa. Kuitenkin, näinä parina päivinä, oon tehnyt vaikka ja mitä! Oon ollut tallilla, sekä ratsastanut, ruokkinut ankkoja, leiponut miljoona keksiä, stunttaillut kavereiden kanssa, pitänyt leffa-iltoja ja ollut rannalla/uinut. Kuulostaapa tuo "ruokkinut ankkoja" tyhmältä haha! Tänään ilmottauduttiin myös kahden kaverin kanssa väriestejuoksuun! Se on sellainen 5km lenkki Oulussa jonka varrella on hauskoja esteitä, vaahtoa, sekä värijauhetta. Tuo kuulostaa musta niin kivalta aktiviteetiltä (mikä onkaan) ja toivottavasti tulee olemaan huippua! Mutta siinä taas vähän mun kuulumisia, moikka! :-)











-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti