tiistai 24. kesäkuuta 2014

Uusia juttuja!

Nyt kesäloman alussa, oon saanut harvinaisen monta hyvää vaatetta! Oon löytänyt kivoja ostoksia, ja saanut tuliaiseksi pari juttua myös :-)

Tuliaiset San Diegosta:

Kummasakin paidassa lukee toi San Diego, joka on musta tosi kivan näköstä! Tykään itse ehkä tuosta pinkistä paidasta enemmän, koska noh lempivärini on pinkki haha. 


  
Sain myös tälläsen Amerikan lippu juomapullon


Seinäjoen kirppiksen löydöt:

Ekassa kuvassa näkyy ihanan pirtsakka lyhyt toppi joka on hyvä lämpimälle kesäpäivälle jos niitä ees nyt tulee tänä kesänä vielä... tää mako vain 1€!! 


Oon ihan rakastunut tähän neuleeseen! Tähän sopii kivasti toi kultainen ketjukaulakoru ja tää neule on just tollanen vähän iso eli tosi mukavan tuntunenkin! Hintaa tälle oli 5€.


Mulla oikeestaan on jo just tää jumpsuitti, mutta se vanha on jo tosi huonossa kunnossa ja aaaaaivan liian iso! Joten kun tää jumpsuitti maksoi vain 4€, se sitten lopulta tarttui mukaan heh. 


Apua en kyllä musita ollenkaa mistä tän paidan sain, sillä se oli joku uusi kauppa Seinäjoella jossa en ollut koskaan edes käynyt! Kaupassa oli tosi paljon ihania vaatteita ja tälläinen musta peplum paita (8,80€) tarttui sitten mukaan:


H&M:

Eilen kun menin kaverin kanssa kahville, sekä shoppailemaan kaupunkiin, löysin tosi kivan ja basic paidan johon myös sopii mun kultainen ketjukaulakoru! Tämä ostos maksoi vain 7€.


Lopuksi vielä pari ostosta Prismasta:

Lumenen puuteri 5€


Kahdet balleriinat 20€ yhteensä 


Oon saanut myös tosi hyviä rintsikoita, sekä muita alusvaatteita, mutta teitä ei varmaan ne kiinnosta niin paljon haha :-)!

-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti