sunnuntai 24. marraskuuta 2013

Imma be under the mistletoe

Heippa! Nyt aijon vihdoinki kirjotella siitä mitä mulle kuuluu ihan viikonpäivinä ja muutenki yleisesti :) On nyt tullu kirjotettua Antalya matkasta, Tampere matkasta ja viimeksi kirjottelin Super cheeristä! Haha ei mulle kyllä mitään erityistä edes kuullukkaan, oon höpötelly kavereiden kanssa, syöny hyvää ruokaa, treenannut, pitäny hauskaa ja tietenkin lukenu kokeisiin, tehnyt projekteja ja muutenkin läksyjä. Tuntuu että nykyään ei oo millekkään muulle aikaa, kun vain koululle! Ens viikollakin on viisi koetta ja projekteja. Argh. 





Tää viikonloppu on ollu ihan super kiva! Perjantaina menin piiitkästä aikaa Nealle yötä ja oli ihanan sellainen rento tyttöjenilta. Syötiin, juteltiin ja tehtiin kaikkea mitä mieleen tuli. Mentiin jo aika aikasin nukkumaan, sillä seuraavana päivänä mentiin kummatkin cheerleirille jonka timantit pitivät (timanttileirille). Lämpättiin, venyteltiin, tehtiin akroa, hyppyjä ja stunttailiin. Saatiin stunttailla vähän haastavimpijakin juttuja! Oli tosi mukavaa. Löysin myös treenipaidan timanttijen kirppikseltä! Ainut juttu joka harmittaa mua ja varmasti Neaa, että Neaan osui yhden stuntin aikana kyynärpää silmään! Silmäluomi sitten paisui isoksi ja violetti mustelmakin tuli. Siitä näkee, että on tuo cheerleading vaarallista urheilua! Timanttileirin jälkeen oli vielä treenit jotka meni myös hyvin. Eilisestä ei ole kuvia! :( Tänään oon lihakset kipeenä maannut sängyssä ja katsonut telkkaa. Oon myös räpsiny kuvia, sillä ulkona on ihan uskomattoman kaunista! Kesällä tulee aina sellanene fiiliks ettei tahdo talvea ikinä, mutta tää on omasta mielestäni niin kaunista ja ihanaa aikaa :) Kun katsoo ulos niin tulee heti hyvälle mielelle (varsinkin nyt kun ei ole vielä kovia pakkasia). On niin ihanaa ulkona kun lumi narskuu kenkien alla, lunta sataa tai tippuu puista ja kun aurinko paistaa lumisten puiden takaa ja lumi ihanasti kimaltaa. Amazing. Heh, nyt tuli paaljon kirjotusta, mutta onneksi oon myös tänään saanut aikaseksi otella kuvia. Nyt pitää palata koulu juttujen pariin, moimoi!










-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti