sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

You'll always be my hero

Mooikka!:) Tänään oon ollu tosi ahkera! Oon lukenu oikeestaa vaan kokeeseen ja tehny läksyjä o; hyi, mutta oli pakko. Huomenna ku oon tehny sitte ton espanjan kokeen nii heti sitte lukemaa hissan kokeeseen :)))))) tosi kiva. Oon myös käyttäny koiria lenkillä ja syöny. Mutta nyt illalla ehkä pikkase alotan yhtä hissan projektia joka ois tiistaiks ja rentoudun koska viimine lomapäivä! Mite loma meni taas kerran näi nopeesti!o; Mutta oli kyllä tosi ihana loma kiitos kaikki ihanat<3! Nyt ku koulu alkaa taas nii pitää kattoo ehinkö kirjotella tänne joka päivä mutta yritän nii monesti ku pystyn (ainaki viikottain)! asdasdasd mutta nyt oon tosi väsyny kaikesta tästä lukemisesta nii vois laittaa suklaanaamion päähän ja rentoutua, heti sen jälkeen ku oon vähä reenannu. Moimooi :-) 



hyi.



-ppinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti