tiistai 5. maaliskuuta 2013

Hoolidaaay! (:

Moooikka kaikille! :) Oon lukenu mun kavereitte blogeja ja tuli nyt nii hinku itekki tehä tälläne! On mulla ennenki ollu blogi mutta se meni päi persettä nii koitetaampa uuellee :D mutta tota noi eli viime perjantaina alko loma ja alko toosi hyvin! Lähin junalla Helsinkiin heti koulun jälkee äidin, veljen & äidin miesystävä (Jarin) kans. Tultii myöhää Helsinkii nii mentii vaan mun tädin kämpille ja heti nukkumaa! Seuraavana päivänä lähettii omalle hotellille ku tahottii olla yks yö hotellissa. Samaa hotellii aiko tulla monia muita sukulaisiaki ku tultii kaikki sinne ku oli sen mun tädin poikakaverin 40vee juhlat! :) Eli jaoin sen hotelli huoneen mun veljen ja mun pikkuserkun Rosan kans. Lähettii hotellilta sitte syömää ja oli tosi hyvää ruokaa! Sen jälkee mentii hotellille takas laittautumaa ittemme sinne juhlii ja ku ne oli sellaset pukeutumis juhlat mitkä olikaa nii olin Lumikki hihi! Siel juhlissa oli iha sika hauskaa! oli hyviä esityksiä, ruokaa & porukka oli mahtava! Vaikka välillä oli vähä sillee diudiu nii iha sama, pikkuvikoja! :) Sitte illalla Rosalle tuli vähä paha olo koska asdfghjkl nii yritettii soittaa taksi tai no joku yritti :D mutta eihä sitä tullu nii lähettii juoksemaa Rosan ja sen porukoitten kans hotellille lumimyrskyssä ne naamiaspuvut päällä..... hups. Sitte ku päästiin hotellille nii lähettii ettimää mäkkiä vähä ajan päästä Rosan kans mutta se oli kiinni ): mieti, Helsingissä mäkki jo kiinni kahen aikoihi! wtf? Nooh syötii sitte vaan sipsejä ja mentii nukkumaa. Aamulla lähettii junalla Ouluun tai no mentii samalla junalla kaikki paitsi jotku lähti jo Seinäjoen kohalla ja öööööö sitte tultiin kotiin mutta oli pakko hakee Ansa piritämää mun iltaa nii haettiin se :3 <3 Illalla jotaki tehtii mutta ainaki naurettii iha vitusti ja oli nii random ei helevetti..... sitte nukkumaan! Ää en jaksa enää kirjottaa mutta vielä se että seuraavana päivänä värjättii hiukset ja oli tosi mukava pvä muutenki. Tänää käytiin Ansan ja mun äidin kans kirppiksellä ja kiinalaisessa syömäs, nam! Nyt chillailen kotona ja vois kohta kattoo telkkaa ja mennä nukkumaan :) öitää! 


mässyy

hotellihuone


Rosaaaa 
50c kirpparilta (yöpuku paijaks)
lörppö toppi 1e kirpparilta


Catwoman & Lumikki!


ennen & jälkeen
-pinjaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti